Asiakastiedon palveluissa esiintynyt häiriö on korjattu / A malfunction in Asiakastieto services has been fixed
30.09.2024
Asiakastiedon palveluissa havaittiin eilen häiriö, joka aiheutti viiveitä ja katkoksia. Häiriö on saatu korjattua ja kaikki Asiakastiedon palvelut toimivat taas normaalisti. Pahoittelemme syvästi häiriön aiheuttamaa haittaa.
(In English below)
Lue kaikki tilannepäivitykset alta.
Päivitys 1.10. klo 11:35: Suorakäytössä on havaittu tänään yksittäisiä häiriöitä, mutta tilanne on nyt korjattu ja kaikki palvelumme toimivat taas normaalisti. Pyydämme teitä olemaan yhteydessä omaan asiakasvastaavaanne tai asiakaspalveluumme, mikäli ongelmia vielä esiintyy.
Osalla käyttäjistä on ilmennyt käyttäjäkohtaisia häiriöitä sopimusasiakkaan käyttöliittymään selaimen kautta kirjautuessa. Tässä tilanteessa suosittelemme välimuistin tyhjennystä.
Ohjeet välimuistin tyhjentämiseen:
Chrome: 1. settings 2. Privacy and security 3. Delete browsing data
Edge: 1. settings 2. Privacy, search, and services 3. Clear browsing data now
Päivitys 30.9. klo 21:25: Kaikki Asiakastiedon palvelut toimivat taas normaalisti. Kiitämme teitä kärsivällisyydestänne ja pahoittelemme syvästi tilanteen aiheuttamaa haittaa.
Päivitys 30.9. klo 19:55: Sopimusasiakkaidemme palvelu toimii jälleen. Integraatiopalveluiden osalta jatkamme vielä testaamista. Kiitämme teitä kärsivällisyydestänne ja pahoittelemme syvästi tilanteen aiheuttamaa haittaa.
Päivitys 30.9. klo 17:45: Toimintahäiriö jatkuu edelleen. Ongelma on osoittautunut tavallista haastavammaksi ratkaista, mutta tiimimme tekee jatkuvasti töitä tilanteen eteen. Ymmärrämme tilanteen aiheuttaman haitan ja kiitämme kärsivällisyydestänne. Laitamme seuraavan tilannepäivityksen viimeistään klo 20, ellei tilanne ole siihen mennessä ratkennut.
Päivitys 30.9. klo 15:40: Palveluissamme tänään ilmenneen häiriön korjaaminen kestää odotettua pidempään, ja valitettavasti palveluissamme esiintyy tämän vuoksi edelleen hitautta ja mahdollisia katkoksia. Teemme töitä asian korjaamiseksi ja pahoittelemme tilanteesta aiheutuvaa haittaa.
Päivitys 30.9. klo 13:20: Palveluissamme on tällä hetkellä häiriö, joka vaikuttaa palveluiden toimintaan. Häiriö aiheuttaa hitautta ja katkoksia, ja esimerkiksi palveluihimme kirjautuminen saattaa kestää tavallista pidempään. Selvitämme häiriön syytä ja teemme tarvittavat korjaukset niin pian kuin mahdollista.
Jos teillä herää mitä tahansa kysyttävää, voitte olla yhteydessä asiakaspalveluumme.
Asiakaspalvelu
010 270 7200 (klo 9-16)
asiakaspalvelu@asiakastieto.fi
-------------------------------------------
Yesterday, a disruption was detected in the Asiakastieto's services, causing delays and interruptions. The problem has been resolved and all services of Asiakastiedo are working normally again. We apologise for any inconvenience caused by the disruption.
Read all the status updates below.
Update 1.10. at 11:35: There have been some isolated disruptions to live services today, but the situation has now been resolved and all our services are working normally again. Please contact your account manager or our customer service team if you are still experiencing problems.
Some users have experienced user-specific disruptions to the contracted user interface when logging in via the browser. In this situation, we recommend clearing the cache.
Instructions for clearing the cache:
Chrome: 1. settings 2. Privacy and security 3. Delete browsing data
Edge: 1. settings 2. Privacy, search, and services 3. Clear browsing data now
Update 30.9. at 21:25: All services of Asiakastiedo are working normally again. We thank you for your patience and deeply regret any inconvenience caused by the situation.
Update 30.9. at 19:55: The service for our contract customers is working again. For integration services, testing is still ongoing. We thank you for your patience and deeply regret the inconvenience caused by this situation.
Update 30.9. at 17:45: The malfunction continues. The problem is proving more challenging than usual to resolve, but our team is working continuously to improve the situation. We understand the inconvenience caused by this situation and thank you for your patience.We will provide the next update by 20:00 at the latest if the situation has not been resolved by then.
Update 30.9. at 15:40: The repair of the disruption that occurred today in our services is taking longer than expected, and unfortunately, our services are still experiencing slowness and possible interruptions. We are working to resolve the issue and apologize for the inconvenience. We will inform you immediately when the services are again accessible. We apologise for the inconvenience caused.
Update 30.9. at 13:20: There is currently a disruption in our services affecting their functionality. This disruption is causing slowness and interruptions, and for example, logging into our services may take longer than usual. We are investigating the cause and will make the necessary corrections as soon as possible.
If you have any questions, please feel free to contact our customer service.
Customer Service
010 270 7200 (9 AM to 4 PM)
asiakaspalvelu@asiakastieto.fi
Yhteyshenkilöt
Emmi Paajanen
Lehdistökontakti
PR & Content Specialist
emmi.paajanen@asiakastieto.fi+358 (45) 123 8804