Asiakasrekisterin päivitys ja valvonta

Asiakasrekisteri on yrityksesi kruununjalokivi, josta kannattaa huolehtia. Tiedon keräämiseen on varmasti nähty vaivaa ja se sisältää paljon asioita, jotka turvaavat yrityksen liiketoiminnan jatkuvuutta. Asiakasrekisterin sisällöstä kannattaakin huolehtia, jotta sen arvo säilyy. Avullamme päivität, valvot ja rikastat asiakasrekisterisi sisältöä. Voit tehdä päivityksen joko kertaluontoisena tai jatkuvana prosessina tarpeesi mukaan.


Asiakasrekisteri kuntoon

  • Asiakastieto auttaa sinua ylläpitämään ja päivittämään asiakasrekisterisi tietoja. Päivitys voidaan tehdä kertaluontoisesti tai jatkuvana palveluna
  • Päivitämme sekä kuluttaja- että yritysrekistereitä
  • Päivityksen yhteydessä tietoja voi myös rikastaa. Kuluttajista on saatavilla alueellisia ennusteita esimerkiksi maksuhäiriöriskistä, tulotasosta sekä rakennuksiin liittyvää tietoa. Yrityksistä on saatavilla monipuolisesti mm. tunnuslukuja, toimialatietoa, konsernikytköksiä ja riskiluokkatietoa

Kehitimme palvelun yhdessä käyttäjien kanssa

Vastuu GDPR:n toteutumisesta on aina yrittäjän

GDPR:n toukokuinen voimaanastumispäivä on yhä lähempänä. Tässä vaiheessa olisi hyvä, että tietosuoja-asetuksen käyttöönotto yrityksissä ja organisaatiossa olisi täydessä vauhdissa. Lue lisää »


Näin valmistaudut EU:n uuden tietosuoja-asetuksen käyttöönottoon

GDPR askel askeleelta. Tilaa e-kirja »



Ota yhteyttä






Luottamukselliset sähköpostiviestit voitte lähettää Asiakastiedon suojatun yhteyden kautta.

Jos yrityksesi tiedot ovat muuttuneet katso ohjeet muutoksiin täältä.