Asiakasrekisterin päivitys ja valvonta

Asiakasrekisteri on yrityksesi kruununjalokivi, josta kannattaa huolehtia. Tiedon keräämiseen on varmasti nähty vaivaa ja se sisältää paljon asioita, jotka turvaavat yrityksen liiketoiminnan jatkuvuutta. Asiakasrekisterin sisällöstä kannattaakin huolehtia, jotta sen arvo säilyy. Avullamme päivität, valvot ja rikastat asiakasrekisterisi sisältöä. Voit tehdä päivityksen joko kertaluontoisena tai jatkuvana prosessina tarpeesi mukaan.


Asiakasrekisteri kuntoon

  • Asiakasrekisterin ylläpito on hankalaa, koska muutoksia tapahtuu vuositasolla niin paljon. Tätä varten Asiakastiedolla on valmiit ratkaisut kertaluonteisiin tai jatkuvampiin ylläpitoprosesseihin
  • Avullamme voit päivittää yritysten ja kuluttajien perusyhteystiedot, kuten nimi-, osoite- ja puhelinnumerotiedot. Yrityksistä ja näiden päättäjistä on saatavilla lisäksi paljon muutakin tietoa jota voidaan hyödyntää päivitysten yhteydessä. 
  • Voit rikastaa päivityksen yhteydessä olemasa olevaa asiakasdataasi. Kuluttajista voidaan tuottaa aluekohtaisia ennusteita kuten maksuhäiriöriski, tulotaso, sosioekonominen asema sekä rakennuksiin liittyvää tietoa kuten rakennuksen tyyppi ja rakennusvuosi. Yrityksistä on saatavilla monipuolisesti mm. tunnuslukuja, toimialatietoa, konsernikytköksiä ja riskiluokkatietoa
     

Kehitimme palvelun yhdessä käyttäjien kanssa

Vastuu GDPR:n toteutumisesta on aina yrittäjän

GDPR:n toukokuinen voimaanastumispäivä on yhä lähempänä. Tässä vaiheessa olisi hyvä, että tietosuoja-asetuksen käyttöönotto yrityksissä ja organisaatiossa olisi täydessä vauhdissa. Lue lisää »


Näin valmistaudut EU:n uuden tietosuoja-asetuksen käyttöönottoon

GDPR askel askeleelta. Tilaa e-kirja »



Ota yhteyttä

Luottamukselliset sähköpostiviestit voitte lähettää Asiakastiedon suojatun yhteyden kautta.

Jos yrityksesi tiedot ovat muuttuneet katso ohjeet muutoksiin täältä.