-
{{ product.price | price }}Language: EnglishSpråk: Svenska{{ product.companyName }}{{ product.additionalInfo }}
Flea Second Hand Oy
Yrityksen Flea Second Hand Oy (3112738-9) liikevaihto oli 400 000 euroa 2024 ja työllisti - henkilöä. Liikevaihto nousi 13,3 %. Liiketoiminnan voitto oli 6 000 euroa ja liikevoittoprosentti oli 1,4 %. Yhtiön omavaraisuusaste oli -46 %. Tarkista tilikauden tulos Yritysanalyysiraportilta tästä.
- Y-tunnus
- 3112738-9
- Maa
- Suomi
- Postiosoite
- c/o Flea Second Hand Oy Iso Roobertinkatu 11, 00120 Helsinki
- Käyntiosoite
- c/o Flea Second Hand Oy Iso Roobertinkatu 11, 00120 Helsinki
- Toimiala
- Muiden käytettyjen tavaroiden vähittäiskauppa (47799)
- Puhelin
- 045787
sähköpostitse aina kun seuraamiesi yritysten
tiedot muuttuvat.
sähköpostitse aina kun seuraamiesi yritysten
tiedot muuttuvat.
Julkisuusraportti
Flea Second Hand OyAjantasainen katsaus yrityksen julkisuuskuvaan toimituksellisessa ja sosiaalisessa mediassa.
Tarkastele yrityksen liiketoimintaan vaikuttavia uutisia, kommentoinnin sävyä sekä uutisoinnin teemoja. Interaktiivinen raportti kertoo:
- Missä mediakanavissa uutisointia ja keskustelua on tapahtunut (toimitettu media, blogit, foorumit, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Tumblr, Google+)
- Mikä uutisoinnin ja kommentoinnin sävy on ollut
- Mihin toimialoihin uutisointi liittyy
- Kuinka laajan näkyvyyden uutisointi on saanut
- Mitkä toimijat sosiaalisen median keskustelua käyvät
Julkisuusraportti tarjoaa avaimet yrityksen mediakuvan ymmärtämiseen. Reaaliaikainen julkisuusraportti antaa kattavan ja ajantasaisen kuvan yrityksen saamasta medianäkyvyydestä sekä toimitetussa että sosiaalisessa mediassa. Raportin avulla näet, mitä yrityksestä juuri tällä hetkellä puhutaan ja ketkä keskustelua käyvät.
Julkisuusraportin avulla voit pureutua yrityksen maineeseen vaikuttaviin tapahtumiin jopa yksittäisen uutisen tai some-kommentin tasolla. Raportin tunnusluvut kertovat, kuinka suuren yleisön yritys tavoittaa ja kuinka merkityksellistä sen saama julkisuus on. Raportissa yrityksia arvioidaan muun muassa seuraavilla tunnusluvuilla:
- Mainosarvo (AVE) eli mediajulkisuuden rahallinen arvo mainostilana mitattuna. AVE kertoo, kuinka kallista vastaavan näkyvyyden ostaminen mainostilana olisi.
- Tavoittavuus: Laskennallinen arvio uutisen saaman lukijakunnan koosta.
- Kanavat: Missä medioissa ja sosiaalisen median kanavissa yritys on aktiivinen.
- Sävy: Onko yritykseen liittyvä keskustelu myönteistä vai kielteistä.
Julkisuusraportti on dynaaminen ja mukautuu käyttämiisi hakuehtoihin. Voit halutessasi tarkastella esimerkiksi vain tietyn sävyistä julkisuutta. Sävyanalyysi paljastaa yrityksen maineeseen myönteisesti tai kielteisesti vaikuttaneet tapahtumat, joilla voi olla merkitystä tulevaisuuden toimintaedellytysten kannalta.
Rekisteröidy ilmaiseksi |