Tunnista riskit ja toimi ajoissa. Asiakkaan tunteminen on oleellinen osa toimivaa luottopolitiikkaa ja tuntemalla asiakkaasi osaat rakentaa yksilöllisesti heille sopivat maksuehdot. Selvittämällä maksuhäiriöt ja muut luottotietomerkinnät vähennät luottotappioiden riskiä merkittävästi. Asiakasvirran kasvaessa on oleellista tehdä nopeita ja yhdenmukaisia päätöksiä ja valmiilla ratkaisuillamme saat helposti ja hetkessä tietää yrityksen tai henkilön maksukykyyn vaikuttavat tekijät sekä selkeän luottosuosituksen perusteluineen.
Haluatko kuulla lisää? Jätä yhteystietosi niin otamme yhteyttä
Tuntemalla asiakkaasi, osaat rakentaa erilaisille asiakkaille sopivat maksuehdot ja pystyt kasvattamaan liiketoimintaasi kannattavasti. Selvittämällä maksuhäiriöt ja muut luottotietomerkinnät, vähennät luottotappioiden riskiä merkittävästi.
Tiedätkö kuinka suuri luottoriski piilee saatavissasi? Entä tiedätkö millainen on asiakaskantasi rakenne? Kokeile Asiakasoptimia.
Asiakasvirran kasvaessa on oleellista tehdä nopeita ja yhdenmukaisia päätöksiä. Valmiilla ratkaisulla saat helposti ja hetkessä tietää yrityksen tai henkilön maksukykyyn vaikuttavat tekijät sekä selkeän Kyllä-, Harkinta- tai Ei-luottosuosituksen perusteluineen.
Asiakkaan tunteminen on oleellinen osa toimivaa luottopolitiikkaa. Useita eri toimialoja ja yrityksiä koskee ns. asiakkaan tuntemisvelvoite (Know Your Customer). Velvoite perustuu eri lakeihin ja alakohtaisiin sääntelyihin, joiden avulla pyritään estämään rahanpesua (Anti-Money Laundering) ja terrorismin rahoitusta. On hyvä huomioida, että velvoite koskee myös yrityksiä, jotka tekevät käteiskauppaa isommilla summilla.
Kun haluat laajentaa toimintaasi, on erittäin tärkeää, että käytössäsi on myös ulkomaisten yritys- tai yksityisasiakkaiden luottotiedot. Meiltä saat kattavasti tietoa mahdollisuuksiesi kartoittamiseen ja päätöksenteon tueksi, kun suuntaat kansainväliseen kauppaan.
Turvaa liiketoimintasi sopimusasiakkaan palveluilla. Saat käyttöösi laajemman valikoiman ja yksittäisetkin palvelut kertaostoa edullisemmin. Tutustu »
Varmistu kuka henkilöasiakkaasi on ja paranna samalla asiakaskokemusta henkilöasiakkaan asiointiprosesseissa. Lue lisää »
Täytä yhteystietosi niin otamme sinuun yhteyttä.