Nummen Pyörähuolto Oy - Yrityksen julkisuuskuva | Suomen Asiakastieto Oy
Yhteensä {{ cart.getSum() | price }}
Ostoskorisi on tyhjä. Tee uusi haku.

Nummen Pyörähuolto Oy

Yrityksen Nummen Pyörähuolto Oy (0619748-1) liikevaihto oli 2,6 miljoonaa euroa 2020 ja työllisti 9 henkilöä. Liikevaihto nousi 21,9 %. Liiketoiminnan voitto oli 475 000 euroa ja liikevoittoprosentti oli 17,8 %. Yhtiön omavaraisuusaste oli 46 %. Tarkista tilikauden tulos Yritysanalyysiraportilta tästä.

Y-tunnus
0619748-1
Maa
Suomi
Postiosoite
Hämeentie 44, 20540 Turku
Käyntiosoite
Hämeentie 44, 20540 Turku
Toimiala
Urheiluvälineiden ja polkupyörien vähittäiskauppa (47641)
Puhelin
020768
Seuraa yritystä ilmaiseksi ja ilmoitamme
sähköpostitse aina kun seuraamiesi yritysten
tiedot muuttuvat.
Rekisteröidy ilmaiseksi ja ilmoitamme
sähköpostitse aina kun seuraamiesi yritysten
tiedot muuttuvat.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy ensin ilmaiseksi.
Yrityksen seuraamisessa tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Tämä yritys on seuraamiesi yritysten listalla.
Yritys on lisätty seuraamiisi yrityksiin.
Yrityksen seuraamisen poistamisessa tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Et enää seuraa tätä yritystä.
Haemme sinulle tarkistettuja saman toimialan yrityksiä ja voit helposti lähettää tarjouspyynnön

Julkisuusraportti

Nummen Pyörähuolto Oy
Lisää ostoskoriin Lisätty ostoskoriin Siirry maksamaan »
Tuote ei ole saatavilla.
Tuorein tilikausi: {{ product.$availableTo | date:'dd.MM.yyyy' }}
Tilinpäätöstieto ei ole saatavilla.
Tämän yrityksen osalta ei juuri nyt voida muodostaa yrityskohtaista raporttia, mutta voit ostaa yrityksen toimialakohtaisen julkisuusraportin ({{product.$statistics.industry.name}}).

Interaktiivinen raportti on käytettävissä {{product.$statistics.expirationInDays}} vuorokautta {{product.$statistics.expirationInDays}} vuorokauden ajan.
12,94 € (sis. alv)

Ajantasainen katsaus yrityksen julkisuuskuvaan toimituksellisessa ja sosiaalisessa mediassa.

Tarkastele yrityksen liiketoimintaan vaikuttavia uutisia, kommentoinnin sävyä sekä uutisoinnin teemoja. Interaktiivinen raportti kertoo:

  • Missä mediakanavissa uutisointia ja keskustelua on tapahtunut (toimitettu media, blogit, foorumit, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Tumblr, Google+)
  • Mikä uutisoinnin ja kommentoinnin sävy on ollut
  • Mihin toimialoihin uutisointi liittyy
  • Kuinka laajan näkyvyyden uutisointi on saanut
  • Mitkä toimijat sosiaalisen median keskustelua käyvät

Julkisuusraportti tarjoaa avaimet yrityksen mediakuvan ymmärtämiseen. Reaaliaikainen julkisuusraportti antaa kattavan ja ajantasaisen kuvan yrityksen saamasta medianäkyvyydestä sekä toimitetussa että sosiaalisessa mediassa. Raportin avulla näet, mitä yrityksestä juuri tällä hetkellä puhutaan ja ketkä keskustelua käyvät.

Julkisuusraportin avulla voit pureutua yrityksen maineeseen vaikuttaviin tapahtumiin jopa yksittäisen uutisen tai some-kommentin tasolla. Raportin tunnusluvut kertovat, kuinka suuren yleisön yritys tavoittaa ja kuinka merkityksellistä sen saama julkisuus on. Raportissa yrityksia arvioidaan muun muassa seuraavilla tunnusluvuilla:

  • Mainosarvo (AVE) eli mediajulkisuuden rahallinen arvo mainostilana mitattuna. AVE kertoo, kuinka kallista vastaavan näkyvyyden ostaminen mainostilana olisi.
  • Tavoittavuus: Laskennallinen arvio uutisen saaman lukijakunnan koosta.
  • Kanavat: Missä medioissa ja sosiaalisen median kanavissa yritys on aktiivinen.
  • Sävy: Onko yritykseen liittyvä keskustelu myönteistä vai kielteistä.

Julkisuusraportti on dynaaminen ja mukautuu käyttämiisi hakuehtoihin. Voit halutessasi tarkastella esimerkiksi vain tietyn sävyistä julkisuutta. Sävyanalyysi paljastaa yrityksen maineeseen myönteisesti tai kielteisesti vaikuttaneet tapahtumat, joilla voi olla merkitystä tulevaisuuden toimintaedellytysten kannalta.