Oy Transmeri Logistics Ab - Kriisitilanteen yritysraportti | Suomen Asiakastieto Oy
Yrityshaku
Yhteensä {{ cart.getSum() | price }}
Ostoskorisi on tyhjä. Tee uusi haku.

Oy Transmeri Logistics Ab

Yrityksen Oy Transmeri Logistics Ab (2565890-9) liikevaihto oli 12 miljoonaa euroa 2022 ja työllisti 56 henkilöä. Liikevaihto nousi 0,0 %. Liiketoiminnan tappio oli −0,5 miljoonaa euroa ja liikevoittoprosentti oli -4,2 %. Yhtiön omavaraisuusaste oli 84 %. Tarkista tilikauden tulos Yritysanalyysiraportilta tästä.

Y-tunnus
2565890-9
Maa
Suomi
Postiosoite
Kisällintie 13, 01730 Vantaa
Toimiala
Saippuan, pesu-, puhdistus- ja kiillotusaineiden valmistus (20410)
Seuraa yritystä ilmaiseksi ja ilmoitamme
sähköpostitse aina kun seuraamiesi yritysten
tiedot muuttuvat.
Rekisteröidy ilmaiseksi ja ilmoitamme
sähköpostitse aina kun seuraamiesi yritysten
tiedot muuttuvat.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy ensin ilmaiseksi.
Yrityksen seuraamisessa tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Tämä yritys on seuraamiesi yritysten listalla.
Yritys on lisätty seuraamiisi yrityksiin.
Yrityksen seuraamisen poistamisessa tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Et enää seuraa tätä yritystä.

Kriisitilanteen yritysraportti

Lisää ostoskoriin Lisätty ostoskoriin Siirry maksamaan »
Tuote ei ole saatavilla.
Tuorein tilikausi : {{ product.$availableTo | date:'dd.MM.yyyy' }}
Tilinpäätöstieto ei ole saatavilla.
Tämän yrityksen osalta ei juuri nyt voida muodostaa yrityskohtaista raporttia, mutta voit ostaa yrityksen toimialakohtaisen julkisuusraportin ({{product.$statistics.industry.name}}).

Interaktiivinen raportti on käytettävissä {{product.$statistics.expirationInDays}} vuorokautta {{product.$statistics.expirationInDays}} vuorokauden ajan.
32,95 € (sis. alv)

Kriisitilanteen yritysraportti auttaa arvioimaan yrityksen resilienssiä eli yrityksen kykyä säilyä toimintakykyisenä kriisiaikana ja selvitä epävarmoissa ja vaikeissa olosuhteissa lähitulevaisuudessa.

Resilienssin merkitys korostuu erityisesti kriisiaikoina, kuten taloudellisissa taantumissa, luonnonkatastrofeissa, poliittisissa levottomuuksissa tai markkinoiden häiriötilanteissa. Yrityksen resilienssi riippuu monista tekijöistä, kuten sen liiketoimintamallista, johtamisesta, organisaatiorakenteesta, taloudellisesta tilanteesta, toimittajien ja asiakkaiden suhteista sekä kyvystä sopeutua ja innovoida.

Raportti sisältää yrityksen perustietojen lisäksi

  • Riskimittarin - näet luottoluokituksen ja sen kehityssuunnan
  • Maksuhäiriöt, maksutavan ja maksukäytösennusteen - maksuhitaus tulee välittömästi esille
  • Perintätiedot – viimeisimmät trattauhat
  • Vastuuhenkilöt, nimenkirjoittajat ja prokuristit, toiminimenkirjoitustekstin
  • Tunnusluvut – voit päätellä yrityksen omavaraisuudesta ja maksuvalmiudesta yrityksen rahoituspuskurin
  • Uutiset – pääset tarkistamaan mm. aloitetut YT-neuvottelut, saadut avustukset, voitetut kaupat