Selko Design - Palvelupaketit yrityksille | Suomen Asiakastieto Oy
Yrityshaku
Yhteensä {{ cart.getSum() | price }}
Ostoskorisi on tyhjä. Tee uusi haku.

Selko Design

Y-tunnus
2153052-9
Maa
Suomi
Toimiala
Sisustussuunnittelu (74102)
Seuraa yritystä ilmaiseksi ja ilmoitamme
sähköpostitse aina kun seuraamiesi yritysten
tiedot muuttuvat.
Rekisteröidy ilmaiseksi ja ilmoitamme
sähköpostitse aina kun seuraamiesi yritysten
tiedot muuttuvat.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy ensin ilmaiseksi.
Yrityksen seuraamisessa tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Tämä yritys on seuraamiesi yritysten listalla.
Yritys on lisätty seuraamiisi yrityksiin.
Yrityksen seuraamisen poistamisessa tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Et enää seuraa tätä yritystä.

Palvelupaketit yrityksille

Siirry tilaamaan Lisätty ostoskoriin Siirry maksamaan »
Tuorein tilikausi : {{ product.$availableTo | date:'dd.MM.yyyy' }}
Tilinpäätöstieto ei ole saatavilla.
Tämän yrityksen osalta ei juuri nyt voida muodostaa yrityskohtaista raporttia, mutta voit ostaa yrityksen toimialakohtaisen julkisuusraportin ({{product.$statistics.industry.name}}).

Interaktiivinen raportti on käytettävissä {{product.$statistics.expirationInDays}} vuorokautta {{product.$statistics.expirationInDays}} vuorokauden ajan.
Alkaen 49,00 € + alv / kk (jatkuva tilaus)

Palvelupakettien valmiiden raporttien avulla riskienhallinta helpottuu. Raporttien avulla selvität olemassa olevien ja uusien asiakkaiden tiedot helposti, säännöllisesti ja nopeasti. Palvelupakettien käyttö soveltuu erityisen hyvin aloittelevista yrityksistä aina keskikokoisiin yhtiöihin.

  • Uuden asiakkaan tarkastus: Lyhytkestoisen luototuksen (1-12 kuukauden laskutusväli) kattava luottotietotarkastus, joka antaa luottopäätössuosituksen lisäksi laajat taustatiedot.
  • Uuden asiakkaan tarkastus, suppea: Lyhytkestoisen luototuksen (1-12 kuukauden laskutusväli) kattava luottotietotarkastus, joka antaa luottopäätössuosituksen lisäksi suppeat taustatiedot.
  • Luottolimiitin korotus: Kun asiakas haluaa korottaa luottolimiittiä, voi se johtua kahdesta syystä: yrityksellä menee hyvin ja se saa lisää kauppaa. Tai yrityksellä menee huonosti ja laskuja on rästissä. Kukaan muu ei enää myy heille. Syyt on tärkeää selvittää ja tämä raportti antaa kaikki tarvittavat tiedot.
  • Maksuvaikeuksien selvitys: Kun asiakas ei maksa laskujaan ajoissa, on tärkeää selvittää kuinka laajoja asiakkaan ongelmat ovat. Maksaako yritys teille huonommin vai paremmin, kuin muille? Tällä raportilla kiinnitetään huomiota mm. maksuviiveisiin ja perintätietoihin, jotka ovat varhaisia varoittajia ongelmista.
  • Tilinpäätöksen arviointi: Syvenny yrityksen taloudelliseen tilanteeseen tarkemmin. Vertaa viime vuosien kehitystä. Usein tätä tietoa käytetään myös kilpailijoiden tilanteen selvittämiseen.
  • Konsernitiedot, tilinpäätökset: tieto konsernin yrityksistä ja konsernitilinpäätöksestä.
  • Hankinnan toimittajatarkastus: Alihankkijan, toimittajan tai kumppanin luottokelpoisuus pitää tarkistaa, mutta on myös tärkeää varmistaa ettei yhteistyöstä koidu mainehaittaa. ESG vastuullisuustiedot yhdistettynä luottotietoihin antaa parhaan käsityksen yrityksestä.
  • Henkilön riskiarviointi: Kun teet luotollista kuluttajakauppaa, on järkevää tarkistaa henkilön luottotiedot luottotappioita välttääkseen. Maksuhäiriöt tulee tarkastaa aina, jos myöntää kuluttajaluottoja. Saat tarkistaa myös yrityksen vastuuhenkilöiden tiedot ja se on jopa suositeltavaa silloin, kun kyseessä on ns. henkilöyhtiö, yhtiömuodoltaan Avoin yhtiö, Kommandiittiyhtiö tai Yksityinen elinkeinonharjoittaja.

Voit valita kolmesta eri pakettikoosta (20, 40 tai 60 yritysraporttia).

Sopimus on voimassa kolme (3) kuukautta, jonka jälkeen se jatkuu toistaiseksi voimassaolevana. Palvelumaksu laskutetaan kuukausittain. Irtisanomisaika on yksi (1) kuukausi.

Tilausprosessissa varmistetaan yrityksen oikeutettu nimenkirjoittaja joten varmistathan tämän ennen tilaamista.