-
{{ product.price | price }}Language: EnglishSpråk: Svenska{{ product.companyName }}{{ product.additionalInfo }}
TotalEnergies Marketing Finland Oy
Yrityksen TotalEnergies Marketing Finland Oy (2552059-8) liikevaihto oli 46,3 miljoonaa euroa 2024 ja työllisti 3 henkilöä. Liikevaihto nousi 104,4 %. Liiketoiminnan voitto oli 2,2 miljoonaa euroa ja liikevoittoprosentti oli 4,8 %. Yhtiön omavaraisuusaste oli 21 %. Tarkista tilikauden tulos Yritysanalyysiraportilta tästä.
- Y-tunnus
- 2552059-8
- Maa
- Suomi
- Postiosoite
- c/o TotalEnergies Denmark A/S Amerika Plads 29, 4 DK 2100 Köpenham DENMARK
- Toimiala
- Nestemäisten ja kaasumaisten polttoaineiden tukkukauppa (46711)
sähköpostitse aina kun seuraamiesi yritysten
tiedot muuttuvat.
sähköpostitse aina kun seuraamiesi yritysten
tiedot muuttuvat.
Julkisuusraportti
TotalEnergies Marketing Finland OyAjantasainen katsaus yrityksen julkisuuskuvaan toimituksellisessa ja sosiaalisessa mediassa.
Tarkastele yrityksen liiketoimintaan vaikuttavia uutisia, kommentoinnin sävyä sekä uutisoinnin teemoja. Interaktiivinen raportti kertoo:
- Missä mediakanavissa uutisointia ja keskustelua on tapahtunut (toimitettu media, blogit, foorumit, Facebook, Twitter, Instagram, YouTube, Tumblr, Google+)
- Mikä uutisoinnin ja kommentoinnin sävy on ollut
- Mihin toimialoihin uutisointi liittyy
- Kuinka laajan näkyvyyden uutisointi on saanut
- Mitkä toimijat sosiaalisen median keskustelua käyvät
Julkisuusraportti tarjoaa avaimet yrityksen mediakuvan ymmärtämiseen. Reaaliaikainen julkisuusraportti antaa kattavan ja ajantasaisen kuvan yrityksen saamasta medianäkyvyydestä sekä toimitetussa että sosiaalisessa mediassa. Raportin avulla näet, mitä yrityksestä juuri tällä hetkellä puhutaan ja ketkä keskustelua käyvät.
Julkisuusraportin avulla voit pureutua yrityksen maineeseen vaikuttaviin tapahtumiin jopa yksittäisen uutisen tai some-kommentin tasolla. Raportin tunnusluvut kertovat, kuinka suuren yleisön yritys tavoittaa ja kuinka merkityksellistä sen saama julkisuus on. Raportissa yrityksia arvioidaan muun muassa seuraavilla tunnusluvuilla:
- Mainosarvo (AVE) eli mediajulkisuuden rahallinen arvo mainostilana mitattuna. AVE kertoo, kuinka kallista vastaavan näkyvyyden ostaminen mainostilana olisi.
- Tavoittavuus: Laskennallinen arvio uutisen saaman lukijakunnan koosta.
- Kanavat: Missä medioissa ja sosiaalisen median kanavissa yritys on aktiivinen.
- Sävy: Onko yritykseen liittyvä keskustelu myönteistä vai kielteistä.
Julkisuusraportti on dynaaminen ja mukautuu käyttämiisi hakuehtoihin. Voit halutessasi tarkastella esimerkiksi vain tietyn sävyistä julkisuutta. Sävyanalyysi paljastaa yrityksen maineeseen myönteisesti tai kielteisesti vaikuttaneet tapahtumat, joilla voi olla merkitystä tulevaisuuden toimintaedellytysten kannalta.
Rekisteröidy ilmaiseksi |