Lasikuitutyö Jussi Viljanen - Tietovahti | Suomen Asiakastieto Oy
Yrityshaku
Yhteensä {{ cart.getSum() | price }}
Ostoskorisi on tyhjä. Tee uusi haku.

Lasikuitutyö Jussi Viljanen

Y-tunnus
2284368-2
Maa
Suomi
Käyntiosoite
Salmentie 9, 38510 Sastamala
Toimiala
Lasikuitujen valmistus (23140)
Puhelin
040702
Seuraa yritystä ilmaiseksi ja ilmoitamme
sähköpostitse aina kun seuraamiesi yritysten
tiedot muuttuvat.
Rekisteröidy ilmaiseksi ja ilmoitamme
sähköpostitse aina kun seuraamiesi yritysten
tiedot muuttuvat.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy ensin ilmaiseksi.
Yrityksen seuraamisessa tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Tämä yritys on seuraamiesi yritysten listalla.
Yritys on lisätty seuraamiisi yrityksiin.
Yrityksen seuraamisen poistamisessa tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Et enää seuraa tätä yritystä.

Yrityksen Tietovahti

Lasikuitutyö Jussi Viljanen
11,50 € (sis. alv) / kk (jatkuva tilaus)
Lisää ostoskoriin Lisätty ostoskoriin Siirry maksamaan »
Tuote ei ole saatavilla.
Tuorein tilikausi: {{ product.$availableTo | date:'dd.MM.yyyy' }}

Turvaa liiketoimintasi jatkuvuus automaattisella valvonnalla.

Yrityksen Tietovahti -palvelun avulla seuraat yrityksen taustatietoja, luottoluokitusta sekä imagomielikuvaa. Palvelu sopii hyvin oman yrityksen tietojen valvomiseen, mutta sen avulla voi seurata myös yhteistyökumppanin tai esimerkiksi kilpailijan tietoja.

Tietovahdin hyödyt

  • Seuraat yrityksen luottoluokitusta
    Luottoluokitus vaikuttaa esimerkiksi yritysluottojen hakemiseen sekä taustahenkilöiden omiin luottoluokituksiin.
  • Saat ilmoituksen, kun yrityksen tiedot muuttuvat
    Palvelun avulla on mahdollista reagoida muutoksiin ja valvoa oman yrityksen tietomuutoksia. Jos oman yrityksesi tietoja muutetaan tietämättäsi, osaat heti reagoida tilanteeseen ja estät yrityksesi nimissä tehtävät petosyritykset.
  • Tunnistat yrityksen julkisuuskuvan
    Näet minkälainen mielikuva yrityksestä muodostuu siihen liittyvien julkaisujen perusteella. Imagomielikuva tarkastelee esimerkiksi verkkokeskusteluita ja sosiaalisen median kanavia. Imagomielikuva antaa hyvää taustatietoa yritykselle esimerkiksi asiakaskokemuksen mittaamiseen.
  • Seuraat yrityksestäsi tehtyjä kyselyitä
    Yritystietoihin kohdistuvat kyselyt kertovat sinulle minkälainen kiinnostus yritystäsi kohtaan on.