Maasärmä Oy - Tietovahti | Suomen Asiakastieto Oy
Yrityshaku
Yhteensä {{ cart.getSum() | price }}
Ostoskorisi on tyhjä. Tee uusi haku.

Maasärmä Oy

Yrityksen Maasärmä Oy (1656911-1) liikevaihto oli - euroa 2024 ja työllisti - henkilöä. Liiketoiminnan tappio oli −1 000 euroa ja liikevoittoprosentti oli -. Yhtiön omavaraisuusaste oli 100 %. Tarkista tilikauden tulos Yritysanalyysiraportilta tästä.

Y-tunnus
1656911-1
Maa
Suomi
Postiosoite
VAAJAKOSKENTIE 76, 40400 Jyväskylä
Toimiala
Rakennuspaikan valmistelutyöt (43120)
Puhelin
014272
Seuraa yritystä ilmaiseksi ja ilmoitamme
sähköpostitse aina kun seuraamiesi yritysten
tiedot muuttuvat.
Rekisteröidy ilmaiseksi ja ilmoitamme
sähköpostitse aina kun seuraamiesi yritysten
tiedot muuttuvat.
Kirjaudu sisään tai rekisteröidy ensin ilmaiseksi.
Yrityksen seuraamisessa tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Tämä yritys on seuraamiesi yritysten listalla.
Yritys on lisätty seuraamiisi yrityksiin.
Yrityksen seuraamisen poistamisessa tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Et enää seuraa tätä yritystä.

Yrityksen Tietovahti

Maasärmä Oy
11,70 € (sis. alv) / kk (jatkuva tilaus)
Lisää ostoskoriin Lisätty ostoskoriin Siirry maksamaan »
Tuote ei ole saatavilla.
Tuorein tilikausi: {{ product.$availableTo | date:'dd.MM.yyyy' }}

Turvaa liiketoimintasi jatkuvuus automaattisella valvonnalla.

Yrityksen Tietovahti -palvelun avulla seuraat yrityksen taustatietoja, luottoluokitusta sekä imagomielikuvaa. Palvelu sopii hyvin oman yrityksen tietojen valvomiseen, mutta sen avulla voi seurata myös yhteistyökumppanin tai esimerkiksi kilpailijan tietoja.

Tietovahdin hyödyt

  • Seuraat yrityksen luottoluokitusta
    Luottoluokitus vaikuttaa esimerkiksi yritysluottojen hakemiseen sekä taustahenkilöiden omiin luottoluokituksiin.
  • Saat ilmoituksen, kun yrityksen tiedot muuttuvat
    Palvelun avulla on mahdollista reagoida muutoksiin ja valvoa oman yrityksen tietomuutoksia. Jos oman yrityksesi tietoja muutetaan tietämättäsi, osaat heti reagoida tilanteeseen ja estät yrityksesi nimissä tehtävät petosyritykset.
  • Tunnistat yrityksen julkisuuskuvan
    Näet minkälainen mielikuva yrityksestä muodostuu siihen liittyvien julkaisujen perusteella. Imagomielikuva tarkastelee esimerkiksi verkkokeskusteluita ja sosiaalisen median kanavia. Imagomielikuva antaa hyvää taustatietoa yritykselle esimerkiksi asiakaskokemuksen mittaamiseen.
  • Seuraat yrityksestäsi tehtyjä kyselyitä
    Yritystietoihin kohdistuvat kyselyt kertovat sinulle minkälainen kiinnostus yritystäsi kohtaan on.