NextUp Oy - Tietovahti | Suomen Asiakastieto Oy
Yhteensä {{ cart.getSum() | price }}
Ostoskorisi on tyhjä. Tee uusi haku.

NextUp Oy

Yrityksen NextUp Oy (2698167-9) liikevaihto oli 839 000 euroa 2018 ja työllisti 3 henkilöä. Liikevaihto nousi 108,7 %. Tilikauden tulos oli 166 000 euroa ja liikevoittoprosentti oli 19,8 %. Yhtiön omavaraisuusaste oli 54 %.

Y-tunnus
2698167-9
Maa
Suomi
Postiosoite
Gräsantörmä 2, 02200 Espoo
Käyntiosoite
Gräsantörmä 2, 02200 Espoo
Toimiala
Ohjelmistojen suunnittelu ja valmistus (62010)
Puhelin
010 34
Rekisteröidy ilmaiseksi ja ilmoitamme
sähköpostitse aina kun seuraamiesi yritysten
tiedot muuttuvat.
Yrityksen seuraamisessa tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Tämä yritys on seuraamiesi yritysten listalla.
Yritys on lisätty seuraamiisi yrityksiin.
Yrityksen seuraamisen poistamisessa tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Et enää seuraa tätä yritystä.
Haemme sinulle tarkistettuja saman toimialan yrityksiä ja voit helposti lähettää tarjouspyynnön

Tietovahti

9,90 € / kk
(sis. alv) (jatkuva tilaus)
Lisää ostoskoriin Lisätty ostoskoriin Siirry maksamaan »
Tuote ei ole saatavilla.
Tuorein tilikausi: {{ product.$availableTo | date:'dd.MM.yyyy' }}

Turvaa liiketoimintasi jatkuvuus automaattisella valvonnalla.

Yrityksen Tietovahti -palvelun avulla seuraat yrityksen taustatietoja, luottoluokitusta sekä imagomielikuvaa. Palvelu sopii hyvin oman yrityksen tietojen valvomiseen, mutta sen avulla voi seurata myös yhteistyökumppanin tai esimerkiksi kilpailijan tietoja.

Tietovahdin hyödyt

  • Seuraat yrityksen luottoluokitusta
    Luottoluokitus vaikuttaa esimerkiksi yritysluottojen hakemiseen sekä taustahenkilöiden omiin luottoluokituksiin.
  • Saat ilmoituksen, kun yrityksen tiedot muuttuvat
    Palvelun avulla on mahdollista reagoida muutoksiin ja valvoa oman yrityksen tietomuutoksia. Jos oman yrityksesi tietoja muutetaan tietämättäsi, osaat heti reagoida tilanteeseen ja estät yrityksesi nimissä tehtävät petosyritykset.
  • Tunnistat yrityksen julkisuuskuvan
    Näet minkälainen mielikuva yrityksestä muodostuu siihen liittyvien julkaisujen perusteella. Imagomielikuva tarkastelee esimerkiksi verkkokeskusteluita ja sosiaalisen median kanavia. Imagomielikuva antaa hyvää taustatietoa yritykselle esimerkiksi asiakaskokemuksen mittaamiseen.
  • Seuraat yrityksestäsi tehtyjä kyselyitä
    Yritystietoihin kohdistuvat kyselyt kertovat sinulle minkälainen kiinnostus yritystäsi kohtaan on.