Yhteensä {{ cart.getSum() | price }}
Ostoskorisi on tyhjä. Tee uusi haku.

Riihi Capital Oy

Y-tunnus
2506295-3
Maa
Suomi
Postiosoite
c/o Riihi Capital Oy Satakunnankatu 33-35 B, 28130 Pori
Käyntiosoite
c/o Riihi Capital Oy Satakunnankatu 33-35 B, 28130 Pori
Toimiala
Asuntojen vuokraus (68201)
Puhelin
050-3526351
Riihi Capital Oy (2506295-3) liikevaihto oli 99502 euroa 2018 ja työllisti 0 henkilöä. Liikevaihto nousi 68,6 %. Tilikauden tulos oli 304 euroa ja liikevoittoprosentti oli 0,3 %. Yhtiön omavaraisuusaste oli 39 %. Lue lisää Taloustiedot-sivulta »

Rekisteröidy ilmaiseksi ja ilmoitamme
sähköpostitse aina kun seuraamiesi yritysten
tiedot muuttuvat.
Yrityksen seuraamisessa tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Tämä yritys on seuraamiesi yritysten listalla.
Yritys on lisätty seuraamiisi yrityksiin.
Yrityksen seuraamisen poistamisessa tapahtui virhe. Ole hyvä ja yritä uudelleen.
Et enää seuraa tätä yritystä.
Haemme sinulle tarkistettuja saman toimialan yrityksiä ja voit helposti lähettää tarjouspyynnön

Tietovahti

9,90 € / kk
(sis. alv) (Jatkuva tilaus)
Lisää ostoskoriin Lisätty ostoskoriin Siirry maksamaan »
Tuote ei ole saatavilla.
Tuorein tilikausi: {{ product.$availableTo | date:'dd.MM.yyyy' }}

Turvaa liiketoimintasi jatkuvuus automaattisella valvonnalla.

Yrityksen Tietovahti -palvelun avulla seuraat yrityksen taustatietoja, luottoluokitusta sekä imagomielikuvaa. Palvelu sopii hyvin oman yrityksen tietojen valvomiseen, mutta sen avulla voi seurata myös yhteistyökumppanin tai esimerkiksi kilpailijan tietoja.

Tietovahdin hyödyt

  • Seuraat yrityksen luottoluokitusta
    Luottoluokitus vaikuttaa esimerkiksi yritysluottojen hakemiseen sekä taustahenkilöiden omiin luottoluokituksiin.
  • Saat ilmoituksen, kun yrityksen tiedot muuttuvat
    Palvelun avulla on mahdollista reagoida muutoksiin ja valvoa oman yrityksen tietomuutoksia. Jos oman yrityksesi tietoja muutetaan tietämättäsi, osaat heti reagoida tilanteeseen ja estät yrityksesi nimissä tehtävät petosyritykset.
  • Tunnistat yrityksen julkisuuskuvan
    Näet minkälainen mielikuva yrityksestä muodostuu siihen liittyvien julkaisujen perusteella. Imagomielikuva tarkastelee esimerkiksi verkkokeskusteluita ja sosiaalisen median kanavia. Imagomielikuva antaa hyvää taustatietoa yritykselle esimerkiksi asiakaskokemuksen mittaamiseen.
  • Seuraat yrityksestäsi tehtyjä kyselyitä
    Yritystietoihin kohdistuvat kyselyt kertovat sinulle minkälainen kiinnostus yritystäsi kohtaan on.