Palveluidemme laatu


Olemme yksi Suomen johtavista digitaalisten yritys- ja kuluttajatietopalveluiden tarjoajista. Keräämme ja jalostamme dataa ja informaatiota analysoiduiksi datamalleiksi ja tiedoksi, joita käytetään ihmisten, yritysten ja yhteiskunnan välisessä vuorovaikutuksessa. Palvelumme auttavat yrityksiä ja kuluttajia päivittäisessä digitaalisessa päätöksenteossa sekä rahoituksen, myynnin ja markkinoinnin prosesseissa. Autamme monia eri toimialoja, joista suurimpia ovat rahoitus- ja pankkitoiminta, tukku- ja vähittäiskauppa sekä palveluala.

Asiakastieto on ISO9001-sertifioitu

Toimintamme perustuu maailmalla yleisimmin käytössä olevaan ISO 9001:2015 sertifioituun laatujärjestelmään, joka takaa palveluiden tasalaatuisuuden ja ratkaisujen toimittamisen sopimusten mukaisesti. Oleellisena osana laatujärjestelmää on prosessien ja laadun jatkuva seuranta ja kehittäminen.

Laatutavoitteita on useita. Esimerkkeinä tällaisista ovat muun muassa aika, joka kuluu siitä, kun tieto tulee saataville, ja kunnes se löytyy luottorekistereistämme, tietojen syöttövirheprosentti, palveluidemme luotettavuus ja saatavuus, asiakaspalveluhenkilöstömme vasteaika ja tapa, jolla kommunikoimme asiakkaiden kanssa.

Vuonna 2022 palveluidemme saatavuusaste oli 99,93 prosenttia. Kehitämme jatkuvasti laatutyötämme sekä asiakkaiden että työntekijöiden kanssa, ja siksi teemme myös säännöllisiä asiakasuskollisuuskyselyjä ja työntekijätutkimuksia.