Varmista kampanjoidesi onnistuminen
Asiakasymmärryksellä uutta kasvua koko Suomen laajuudelta
Kuluiko yrityksesi myynti- tai markkinointikampanjaan merkittävä siivu vuosibudjetista, mutta tulokset jäivät laihoiksi? Varmista seuraavan kampanjasi onnistuminen hyödyntämällä Asiakastiedon räätälöityjä ratkaisuja.
Kasvata asiakasymmärrystä
Asiakasymmärrys kumpuaa laadukasta dataa sisältävästä asiakasrekisteristä. Analysoi nykyasiakkaasi ja rakenna uusia kohderyhmiä rikastetun datan avulla.
Löydä parhaat asiakkaat
Säästät myynnin ja markkinoinnin aikaa laadukkaammilla asiakaslistoilla. Saat parempia tuloksia vähemmällä vaivalla.
Parempi osumatarkkuus
Oikealle yleisölle suunnattu viesti johtaa todennäköisemmin parempaan tulokseen ja tavoitteidesi saavuttamiseen.
Haluatko löytää juuri ne asiakkaat, jotka ovat liiketoimintasi kannalta tärkeitä?
Mitä tarkempia kohderyhmiä luot, sitä paremmin pystyt kohdistamaan markkinointisi oikein ja sitä tehokkaampi viestistäsi tulee. Aloitetaanko yhdessä asiakasanalyysillä, josta saat heti syvempää tietoa asiakkaistasi?
Kysy, keskustele ja oivalla kanssamme. Se ei sido sinulta rahaa, mutta aikaa vastaan voit saada arvokasta ymmärrystä asiakasdatan mahdollisuuksista.
Jätä yhteystietosi, niin asiantuntijamme ottaa yhteyttä ja auttaa sinua löytämään seuraavan kasvuloikan!

Löydä potentiaalisimmat asiakkaat
Oletko miettinyt, missä kanavassa sinun kannattaa lähestyä potentiaalisia asiakkaitasi, millainen viesti heihin puree ja keitä he edes ovat? Kohderyhmien ja potentiaalisten asiakkaiden tunnistaminen on tärkeää, jotta myynti- ja markkinointiponnistelusi kohdentuvat oikeille henkilöille. Asiakastiedon ratkaisujen ja asiantuntijoiden avulla analysoit nykyistä asiakaskantaasi, löydät uusia potentiaalisia asiakkaita sekä luot erilaisia kohderyhmiä.

Syvennä ymmärrystäsi erilaisista kohderyhmistä
Asiakasanalysoinnin avulla lisäät ymmärrystä asiakkaistasi ja luot tunnistettuja asiakasryhmiä. Mitkä asiat korostuvat parhaimmissa tai uusimmissa asiakkaissasi? Mikä on heille tärkeää tai miten tavoitat heidät tehokkaimmin? Näihin kysymyksiin saat vastauksen Asiakastiedon datarikasteiden avulla ja syvennät asiakasymmärrystäsi. Kun ymmärrät asiakkaitasi paremmin, voit keskittyä tarkkaan valittuihin asiakaskohderyhmiin, aktivoida asiakasrekisterisi piilevän potentiaalin ja hyödyntää sitä aidosti yrityksesi myynnin kasvattamiseen.
Löydä kannattavimmat kohderyhmät

Kohdenna myynti- ja markkinointikampanjat oikein
Evästeiden rajoittaminen ja niiden mahdollinen häviäminen haastaa mainostajat miettimään markkinoinnin ja myynnin kohdistamista uudella tavalla. Jos mainontaa tehdään kohdistamatta, on se usein kallista ja tehotonta. Rikastetun ja laadukkaan asiakasdatan sekä oikeiden kohderyhmien avulla pystyt kohdistamaan myynti- ja markkinointitoimenpiteesi tehokkaammin oikeisiin kanaviin tavoittaen oikea-aikaisesti sinulle tärkeät ostajat kuluttaja-, päättäjä- ja yrityskohderyhmistä.
Mitä asiakkaamme kertovat meistä?

Kohderyhmä katoaa taivaan tuuliin, jos asiakkaiden tiedot jäävät päivittämättä
Yritysten pitää päivittää säännöllisesti nykyisten ja potentiaalisten asiakkaidensa tietoja, sillä muuten kohderyhmä hajoaa pirstaleiksi. IROResearch tarvitsee ajantasaista kuluttajatietoa, jotta yritys löytää oikeat haastateltavat kyselyihin ja tutkimuksiin. Tutkimusyhtiö tarvitsee myös yritystietokantojen raakadataa, jonka avulla se analysoi yritysten toimialoja ja henkilöstömääriä.
"Käytämme Asiakastiedon kohderyhmäpalveluita. Tietojen luotettavuus on meille kaiken a ja o", sanoo tutkimuspäällikkö Mikko Partio.
Lue, miten Asiakastieto on auttanut IROResearchia pitämään asiakastiedot ajantasalla.

Korona teki sähköisestä kiinteistökaupasta uuden normaalin
Vuosi 2020 muutti monet sosiaalisiin kontakteihin perustuvat tavat toimia ja tehdä kauppaa. Enää ei kokoonnuttu suurella joukolla pankin palaverihuoneeseen, vaan mökit, metsätilat ja omakotitalot vaihtoivat omistajaa sähköisesti. SP-Koti Urbaaniet kiinteistönvälitysliikkeen toimitusjohtaja Anna-Maija Kuosmanen kertoo, että aluksi sähköinen kauppaprosessi jännitti, mutta Asiakastiedon avulla uusi toimintatapa opittiin nopeasti.
”Kaikki tiedot löytyvät kätevinä paketteina, jotka ovat mielestäni edullisesti hinnoiteltuja. Koska kiinteistön tietojen on oltava tuoreita, on myös tärkeää, että tietopaketit voi helposti hakea uudelleen silloin, kun ostaja on löytynyt ja varsinainen kaupanteko aloitetaan”, Anna-Maija Kuosmanen huomioi.
Lue, miten Asiakastieto pystyi edesauttamaan SP-Koti Urbaanien kiinteistökaupan sähköistämistä.

Sortter analysoi B2B-asiakasryhmien maksukykyä Asiakastiedon palveluiden avulla
Sortter etsii Asiakastiedon avulla muun muassa sopivia kohderyhmiä palveluilleen.
"Meille on tärkeää tunnistaa sellaiset yrityskohderyhmät, joille palvelussamme mukana olevien rahoittajien on mahdollista myöntää luottoa kannattavasti ja vastuullisesti. Asiakastiedon palveluiden avulla tunnistaminen onnistuu", toimitusjohtaja Markus Huhdanpää kertoo.
Lue lisää, miten Sortter hyödyntää Asiakastietoa tehsotaakseen markkinointia.