Varmista kampanjoidesi onnistuminen

Asiakasymmärryksellä uutta kasvua koko Suomen laajuudelta


Kuluiko yrityksesi myynti- tai markkinointikampanjaan merkittävä siivu vuosibudjetista, mutta tulokset jäivät laihoiksi? Varmista seuraavan kampanjasi onnistuminen hyödyntämällä Asiakastiedon räätälöityjä ratkaisuja.

Keskustele asiantuntijan kanssa 

Kasvata asiakasymmärrystä

Asiakasymmärrys kumpuaa laadukasta dataa sisältävästä asiakasrekisteristä. Analysoi nykyasiakkaasi ja rakenna uusia kohderyhmiä rikastetun datan avulla.

Löydä parhaat asiakkaat

Säästät myynnin ja markkinoinnin aikaa laadukkaammilla asiakaslistoilla. Saat parempia tuloksia vähemmällä vaivalla.

Parempi osumatarkkuus

Oikealle yleisölle suunnattu viesti johtaa todennäköisemmin parempaan tulokseen ja tavoitteidesi saavuttamiseen.

anchor

Haluatko löytää juuri ne asiakkaat, jotka ovat liiketoimintasi kannalta tärkeitä?

Mitä tarkempia kohderyhmiä luot, sitä paremmin pystyt kohdistamaan markkinointisi oikein ja sitä tehokkaampi viestistäsi tulee. Aloitetaanko yhdessä asiakasanalyysillä, josta saat heti syvempää tietoa asiakkaistasi?

Kysy, keskustele ja oivalla kanssamme. Se ei sido sinulta rahaa, mutta aikaa vastaan voit saada arvokasta ymmärrystä asiakasdatan mahdollisuuksista.

Jätä yhteystietosi, niin asiantuntijamme ottaa yhteyttä ja auttaa sinua löytämään seuraavan kasvuloikan!

 

Täytä yhteystietosi

Tästä linkistä löydät lisätietoa siitä, miten käsittelemme henkilötietojesi Asiakastiedossa.

Löydä potentiaalisimmat asiakkaat

Oletko miettinyt, missä kanavassa sinun kannattaa lähestyä potentiaalisia asiakkaitasi, millainen viesti heihin puree ja keitä he edes ovat? Kohderyhmien ja potentiaalisten asiakkaiden tunnistaminen on tärkeää, jotta myynti- ja markkinointiponnistelusi kohdentuvat oikeille henkilöille. Asiakastiedon ratkaisujen ja asiantuntijoiden avulla analysoit nykyistä asiakaskantaasi, löydät uusia potentiaalisia asiakkaita sekä luot erilaisia kohderyhmiä.

Lisää asiakasymmärrystä

Syvennä ymmärrystäsi erilaisista kohderyhmistä

Asiakasanalysoinnin avulla lisäät ymmärrystä asiakkaistasi ja luot tunnistettuja asiakasryhmiä. Mitkä asiat korostuvat parhaimmissa tai uusimmissa asiakkaissasi? Mikä on heille tärkeää tai miten tavoitat heidät tehokkaimmin? Näihin kysymyksiin saat vastauksen Asiakastiedon datarikasteiden avulla ja syvennät asiakasymmärrystäsi. Kun ymmärrät asiakkaitasi paremmin, voit keskittyä tarkkaan valittuihin asiakaskohderyhmiin, aktivoida asiakasrekisterisi piilevän potentiaalin ja hyödyntää sitä aidosti yrityksesi myynnin kasvattamiseen.

Löydä kannattavimmat kohderyhmät

 

Kohdenna myynti- ja markkinointikampanjat oikein

Evästeiden rajoittaminen ja niiden mahdollinen häviäminen haastaa mainostajat miettimään markkinoinnin ja myynnin kohdistamista uudella tavalla. Jos mainontaa tehdään kohdistamatta, on se usein kallista ja tehotonta. Rikastetun ja laadukkaan asiakasdatan sekä oikeiden kohderyhmien avulla pystyt kohdistamaan myynti- ja markkinointitoimenpiteesi tehokkaammin oikeisiin kanaviin tavoittaen oikea-aikaisesti sinulle tärkeät ostajat kuluttaja-, päättäjä- ja yrityskohderyhmistä.

Löydä uusia kohderyhymiä

Mitä asiakkaamme kertovat meistä?

Kohderyhmä katoaa taivaan tuuliin, jos asiakkaiden tiedot jäävät päivittämättä

Yritysten pitää päivittää säännöllisesti nykyisten ja potentiaalisten asiakkaidensa tietoja, sillä muuten kohderyhmä hajoaa pirstaleiksi. IROResearch tarvitsee ajantasaista kuluttajatietoa, jotta yritys löytää oikeat haastateltavat kyselyihin ja tutkimuksiin. Tutkimusyhtiö tarvitsee myös yritystietokantojen raakadataa, jonka avulla se analysoi yritysten toimialoja ja henkilöstömääriä.

"Käytämme Asiakastiedon kohderyhmäpalveluita. Tietojen luotettavuus on meille kaiken a ja o", sanoo tutkimuspäällikkö Mikko Partio.

Lue, miten Asiakastieto on auttanut IROResearchia pitämään asiakastiedot ajantasalla.

Korona teki sähköisestä kiinteistökaupasta uuden normaalin

Vuosi 2020 muutti monet sosiaalisiin kontakteihin perustuvat tavat toimia ja tehdä kauppaa. Enää ei kokoonnuttu suurella joukolla pankin palaverihuoneeseen, vaan mökit, metsätilat ja omakotitalot vaihtoivat omistajaa sähköisesti. SP-Koti Urbaaniet kiinteistönvälitysliikkeen toimitusjohtaja Anna-Maija Kuosmanen kertoo, että aluksi sähköinen kauppaprosessi jännitti, mutta Asiakastiedon avulla uusi toimintatapa opittiin nopeasti.

”Kaikki tiedot löytyvät kätevinä paketteina, jotka ovat mielestäni edullisesti hinnoiteltuja. Koska kiinteistön tietojen on oltava tuoreita, on myös tärkeää, että tietopaketit voi helposti hakea uudelleen silloin, kun ostaja on löytynyt ja varsinainen kaupanteko aloitetaan”, Anna-Maija Kuosmanen huomioi.

Lue, miten Asiakastieto pystyi edesauttamaan SP-Koti Urbaanien kiinteistökaupan sähköistämistä.

Sortter analysoi B2B-asiakasryhmien maksukykyä Asiakastiedon palveluiden avulla

Sortter etsii Asiakastiedon avulla muun muassa sopivia kohderyhmiä palveluilleen.

"Meille on tärkeää tunnistaa sellaiset yrityskohderyhmät, joille palvelussamme mukana olevien rahoittajien on mahdollista myöntää luottoa kannattavasti ja vastuullisesti. Asiakastiedon palveluiden avulla tunnistaminen onnistuu", toimitusjohtaja Markus Huhdanpää kertoo.

Lue lisää, miten Sortter hyödyntää Asiakastietoa tehsotaakseen markkinointia.

Tuotteet ratkaisun takana

Aasiakkaamme ovat ratkaisseet kampanjahaasteita esimerkiksi seuraavien tuotteiden avulla:
Varmista kampanjoidesi onnistuminen

product-icon Analytiikkapalvelut

Tiedätkö, keitä asiakkaasi ovat ja miten he käyttäytyvät?
Varmista kampanjoidesi onnistuminen

product-icon Asiakassegmentointi

Keskity ostovoimaltaan tarkasti valittuihin asiakasryhmiin.
Varmista kampanjoidesi onnistuminen

product-icon Kuluttajakohderyhmät

Kuluttajakohderyhmätyökalun avulla suunnittelet ja luot kuluttajakohderyhmät helposti ja nopeasti.
Varmista kampanjoidesi onnistuminen

product-icon Yritys- ja päättäjäkohderyhmät

Löydä tuotteistasi ja palveluistasi kiinnostuneita yrityksiä ja päättäjiä ja kasvata myyntiäsi.

Sortter analysoi B2B-asiakasryhmien maksukykyä Asiakastiedon palveluiden avulla

Uutinen Lainavertailupalvelu Sortter on jo pitkään hyödyntänyt Asiakastiedon ratkaisuja ja toimitusjohtaja Markus Huhdanpää on tyytyväinen yhteistyöhön.

B2B-analytiikalla kilpailuetua – Perustuuko asiakasymmärryksesi dataan vai mutuun?

Artikkeli Ymmärrys datan voimasta nykyajan liiketoimintaympäristössä on kasvanut. Yritykset ovat huomanneet miten he pystyvät parantamaan asiakasymmärrystään‘...‘

Parturi-kampaamo kuuluu Suomen Vahvimpiin: Tärkeä viesti kumppaneille ja henkilökunnalle

Asiakastarina Tuccabaja Companyn Juha Kasurinen seuraa yrityksensä talouslukuja lähes päivittäin. Suomen Vahvimmat -sertifikaattiin ovat oikeutettuja vain parhaat‘...‘