Täältä löydät tietoa suunnitelluista huolloista Asiakastiedon järjestelmissä.
Varmistaaksemme järjestelmien vakaan toiminnan, paremman käytettävyyden ja turvallisuuden sekä riittävän kapasiteetin, kehitämme ja ylläpidämme tietojärjestelmiämme jatkuvasti.
Tiettyjen teknisten toimenpiteiden toteuttamiseksi järjestelmiä on mahdollisesti tarpeen sulkea lyhyiksi ajoiksi, joko osittain tai kokonaan ja tästä aiheutuu katkoja palveluissa. Olemme tietoisia, että tämä saattaa aiheuttaa asiakkaillemme häiriöitä. On hyvä pitää mielessä, että ilmoitetut ajat ovat maksimikatkosaikoja. Tavoitteena on aina pitää varsinainen palvelukatkos mahdollisimman lyhyenä ja ajoittaa katkot niin että niistä on mahdollisimman vähän häiriötä asiakkaille.
1. Kuukausittaiset isommat tuotantoonottopäivät, sunnuntai 6:00-9:00
Lyhyitä katkoja odotettavissa palveluissa joita tuotantoon otetaan (uusia palveluita tai uusia versioita nykyisistä), listattuna erikseen allaolevassa listassa.
2. Kuukausittaiset järjestelmien päivityspäivät, sunnuntai 18:00-21:00
Yleensä ei näkyviä katkoja, tosin satunnaisiin tulee varautua, listattuna erikseen allaolevassa listassa.
3. Tietokannan viikottainen huoltoikkuna, maanantai 5:00-7:00
Ajoittain katkoja odotettavissa, ei listata erikseen.
4. Kvartaalittaiset järjestelmähuoltoikkunat lauantai 18:00 - sunnuntai 12:00
Lyhyitä katkoja. Jos tiedossa on pidempi katko ikkunan aikana siitä tiedotetaan erikseen asiakkaille. Ikkunat listattuna erikseen allaolevassa listassa.
Muista suunnitelluista ja suunnittelemattomista sekä em. pidemmistä katkoista ilmoitetaan erillisillä häiriöjakelulistoilla. Voit lisätä yhteystietosi häiriöjakelulistalle vastuumyyjäsi tai sopimusasiakkaan käyttöliittymässä olevien linkkien kautta.
Alla päivämäärät edellä mainituille huoltoikkunoille:
Vko |
Päivämäärä |
Aloitusaika |
Lopetusaika |
Syy |
---|---|---|---|---|
2 |
15.1.2023 |
18:00 |
21:00 |
01/2023 järjestelmäpäivitys |
3 |
21.1.2023 |
06:00 |
09:00 |
01/2023 tuotantoonotto |
4 |
28.1.2023 |
18:00 |
00:00 |
Q1 järjestelmähuolto |
4 |
29.1.2023 |
00:00 |
21:00 |
Q1 järjestelmähuolto |
5 |
5.2.2023 |
18:00 |
21:00 |
02/2023 järjestelmäpäivitys |
6 |
12.2.2023 |
06:00 |
09:00 |
02/2023 tuotantoonotto |
9 |
5.3.2023 |
18:00 |
21:00 |
03/2023 järjestelmäpäivitys |
10 |
12.3.2023 |
06:00 |
09:00 |
03/2023 tuotantoonotto |
14 |
8.4.2023 |
18:00 |
00:00 |
Q2 järjestelmähuolto |
14 |
9.4.2023 |
00:00 |
21:00 |
Q2 järjestelmähuolto |
15 |
16.4.2023 |
18:00 |
21:00 |
04/2023 järjestelmäpäivitys |
16 |
23.4.2023 |
06:00 |
09:00 |
04/2023 tuotantoonotto |
20 |
21.5.2023 |
18:00 |
21:00 |
05/2023 järjestelmäpäivitys |
21 |
28.5.2023 |
06:00 |
09:00 |
05/2023 tuotantoonotto |
22 |
4.6.2023 |
18:00 |
21:00 |
06/2023 järjestelmäpäivitys |
23 |
11.6.2023 |
06:00 |
09:00 |
06/2023 tuotantoonotto |
26 |
2.7.2023 |
18:00 |
21:00 |
07/2023 järjestelmäpäivitys |
31 |
5.8.2023 |
18:00 |
00:00 |
Q3 järjestelmähuolto |
31 |
6.8.2023 |
00:00 |
21:00 |
Q3 järjestelmähuolto |
33 |
20.8.2023 |
18:00 |
21:00 |
08/2023 järjestelmäpäivitys |
34 |
27.8.2023 |
06:00 |
09:00 |
08/2023 tuotantoonotto |
37 |
17.9.2023 |
18:00 |
21:00 |
09/2023 järjestelmäpäivitys |
38 |
24.9.2023 |
06:00 |
09:00 |
09/2023 tuotantoonotto |
41 |
15.10.2023 |
18:00 |
21:00 |
10/2023 järjestelmäpäivitys |
42 |
22.10.2023 |
06:00 |
09:00 |
10/2023 tuotantoonotto |
44 |
4.11.2023 |
18:00 |
00:00 |
Q4 järjestelmähuolto |
44 |
5.11.2023 |
00:00 |
21:00 |
Q4 järjestelmähuolto |
45 |
12.11.2023 |
18:00 |
21:00 |
11/2023 järjestelmäpäivitys |
46 |
19.11.2023 |
06:00 |
09:00 |
11/2023 tuotantoonotto |
48 |
3.12.2023 |
18:00 |
21:00 |
12/2023 järjestelmäpäivitys |
49 |
10.12.2023 |
06:00 |
09:00 |
12/2023 tuotantoonotto |