Asiakastieto Media


Asiakastieto liittyi FIBS:in jäseneksi

Asiakastieto Group Oyj on liittynyt yritystoiminnan vastuullisuutta edistävän FIBS ry:n jäseneksi. Tulevana vuonna Asiakastieto panostaa vastuullisuusraportoinnin ja vastuullisuusohjelman suunnitteluun ja kehittämiseen, kertoo viestintä- ja sijoittajasuhdepäällikkö Pia Katila.

Uutinen22.11.2017


Automaattinen tuntemisprosessi vahvistaa asiakaskokemusta

Laki rahanpesun ja terrorismin rahoittamisen estämisestä edellyttää suurelta osalta yrityksistä erittäin tarkkaa asiakkaan tunnistamista ja tuntemista. Poliittista vaikutusvaltaisuutta tai verotuksellista kotimaata ei kuitenkaan tarvitse kysyä henkilöltä itseltään, vaan kyselyt voi automatisoida....

Uutinen30.10.2017


"Kertoisitko vielä, onko sinulla verotuksellisia kytköksiä muihin maihin?"

Suomi kansainvälisten sitoumustensa mukaisesti sekä saa että luovuttaa verotusta koskevia tietoja muille maille.

Blogi27.10.2017


Teetkö päätöksiä satunnaisella googlettelulla vai smart datalla?

Oletko tullut ajatelleeksi, että verkossa olevaa ulkoista dataa voitaisiin hyödyntää automaattisesti osana yrityksenne päätöksentekoprosessia?

Blogi03.10.2017


Mistä tiedät, jos asiakkaasi riski muuttuu?

Asiakaskannan luottotappioriski elää, mutta sen elinkaaresta, nousuista ja laskuista, on hyvä olla tietoinen.

Blogi29.09.2017


Yhteyshenkilöt

Väliaikaiskuva

Mediayhteydet

Lehdistökontakti

markkinointitiimi@asiakastieto.fi