Asiakastieto on tarjonnut data- ja analytiikkapalveluita erilaisiin markkinoinnin ja myynnin tarpeisiin jo yli kymmenen vuoden ajan. Yksi näistä palveluista on CRM-tietokantojen rikastaminen. Rikastettu data auttaa ehkäisemään asiakaspoistumaa, kasvattamaan lisämyyntiä ja mahdollistaa kohdennetumman viestinnän asiakkaille. Videolla esittelemme palvelun mahdollisuuksia tarkemmin kolmen eri asiakastapauksen avulla.
| Koulutus | Päivämäärä | Aika | Paikka | Ilmoitus |
|---|---|---|---|---|
| Asiakastietokannan rikastaminen - API rajapinta | 28.03.2024 | 09:00 - 00:00 | Online | Ilmoittaudu |
| maaliskuu 28, 2024 |
|---|
| Koulutus Asiakastietokannan rikastaminen - API rajapinta |
| Aika 09:00 - 00:00 |
| Paikka Online |
| Ilmoittaudu |