Asiakastieto on tarjonnut data- ja analytiikkapalveluita erilaisiin markkinoinnin ja myynnin tarpeisiin jo yli kymmenen vuoden ajan. Yksi näistä palveluista on CRM-tietokantojen rikastaminen. Rikastettu data auttaa ehkäisemään asiakaspoistumaa, kasvattamaan lisämyyntiä ja mahdollistaa kohdennetumman viestinnän asiakkaille. Videolla esittelemme palvelun mahdollisuuksia tarkemmin kolmen eri asiakastapauksen avulla.
Koulutus | Päivämäärä | Aika | Paikka | Ilmoitus |
---|---|---|---|---|
Asiakastietokannan rikastaminen - API rajapinta | 28.03.2024 | 09:00 - 00:00 | Online | Ilmoittaudu |
maaliskuu 28, 2024 |
---|
Koulutus Asiakastietokannan rikastaminen - API rajapinta |
Aika 09:00 - 00:00 |
Paikka Online |
Ilmoittaudu |