Tunnista ja löydä potentiaaliset asiakkaat
niin saat myyntikäyrät nousuun

Haluatko tunnistaa ja löytää juuri ne asiakkaat, jotka ovat liiketoimintasi kannalta tärkeitä? Haluatko selvittää minkälainen potentiaali yrityksesi tuotteilla ja palveluilla voisi olla? Onko oma asiakasrekisteri vanhentunut? Monipuoliset kohderyhmätyökalumme löytävät kannattavimmat sekä potentiaalisimmat kohderyhmät myynti- ja markkinointikampanjoille niin yrityspäättäjien kuin kuluttajien joukosta. Autamme sinua myös varmistamaan, että olemassa olevat asiakasrekisterinne ovat ajan tasalla.

Lue lisää ja klikkaa itsellesi ilmaiset testitunnukset. 
 


Autamme sinua löytämään uusia potentiaalisia asiakkaita

Kuinka tavoittaa potentiaaliset asiakkaat? Tämä kysymys aiheuttaa toistuvaa päänraapimista yritysten myynti- ja markkinointitiimeissä. Ja kun kysymykseen lisätään vaatimukset tarkkuudesta ja kustannustehokkuudesta, on syytä kääntyä Asiakastiedon puoleen. Me autamme yrityksesi myyntiä ja markkinointia tunnistamaan ja löytämään juuri ne asiakkaat, jotka ovat liiketoiminnallenne tärkeitä.

Löydä kasvavia ja luotettavia yritysasiakkaita

Yritysfiltteri-kohderyhmätyökalulla löydät sellaisia yrityksiä ja päättäjiä, jotka todennäköisemmin ovat kiinnostuneita juuri sinun tarjoamista tuotteista ja palveluista. Palvelun avulla teet enemmän kauppaa ja etsit esimerkiksi sellaisia yrityksiä, jotka muistuttavat nykyisiä parhaita asiakkaitasi. Yritysfiltteri hyödyntää Asiakastiedon luotettavaa yritystietokantaa.

Rakenna toimivia kohderyhmiä ja ylläpidä kuluttaja-asiakasrekisteriäsi

Kuluttajafiltterin avulla suunnittelet ja luot kuluttajakohderyhmät helposti ja nopeasti. Rajauskriteerien avulla löydät juuri ne henkilöt ja taloudet, joita sinuna kannattaa tavoitella. Palvelulla voit rakentaa sekä paikallisia että valtakunnallisia kuluttajakohderyhmiä.

Analysoi kuluttajakohderyhmiä ja rikasta asiakasdataasi

Kuluttajatutka palvelun avulla löydät reitin haluamasi kohderyhmän luo helposti ja nopeasti. Voit tehdä joko läpileikkauksen koko asiakasrekisteriisi analysoidaksesi omaa asiakaskantaasi tai profiloida jo tunnistettuja asiakassegmenttejä kohdentaaksesi mainontaa entistäkin paremmin. Asiakastiedon jalostaman datan avulla asiakasymmärryksesi syventyy ja reitti potentiaalisten asiakkaiden luo kirkastuu. Palvelu tuottaa sinulle uniikin profiiliraportin asiakkaistasi ja näyttää asiakaspotentiaalin sijainnin potentiaalikartalla.

5 vinkkiä kohti onnistunutta asiakaskohdennusta:

1. Löydä juuri sinulle oikeat asiakkaat. Fakta on, että kaikki eivät ole sinulle potentiaalisia asiakkaita. Kohderyhmätyökaluilla löydät sellaisia yrityksiä tai kuluttajia, jotka todennäköisesti ovat kiinnostuneita tarjoamistasi tuotteista ja palveluista. Lue lisää miten data tuo tehoa myyntiin ja markkinointiin.

2. Tunnista asiakkaat. Potentiaalisten asiakkaiden tehokas tunnistaminen sekä hyvä asiakaskokemus tukevat yrityksen kasvua. Kun taustatietojen selvitystyöt tehdään jo etukäteen, säästyy asiakkaan aikaa. Myös asiakaskokemus saa hyvän alun, kun myyjä osoittaa tuntevansa yrityksen ja sen tunnusluvut. Näin myyjän on helpompi tarjota heti ensimmäisessä puhelussa ehdotuksiaan ongelman ratkaisuun. Lue miten Suomen Yrittäjäturva löysi menestyksen mallin.

3. Kohdista markkinointi oikein. Markkinointipanostukset menevät hukkaan, jos markkinointia tehdään sähköpostiosoitteisiin, jotka eivät ole käytössä. Markkinointi maksaa, eikä kauppoja tule. Kohderyhmäpalveluilla pidät asiakasrekisterisi ajan tasalla. Katso lisää vinkkejämme asiakasymmärryksen lisäämiseen. 

4. Analysoi olemassa olevia asiakkuuksiasi. Tyypillinen este myynnin lisäämisessä on se, ettei tiedetä, mitä pitäisi tehdä. Ratkaisu tähän ongelmaan on perehtyä siihen, millaisia asiakkuuksia omassa salkussa jo on. Asiakaskannan analyysiin tukea tuo Asiakastiedon kohderyhmäpalvelut. Niiden avulla tuotteita ja palveluja voidaan kohdentaa entistä tehokkaammin oikealle kohderyhmälle – ja nykyisiä asiakasprofiileita voidaan monistaa ja hyödyntää uusasiakashankinnassa. Lue lisää asiakastuntemuksen syventämisestä.

5. Ylläpidä asiakasrekisteriäsi GDPR:n vaatimusten mukaisesti. Kun asiakashankinta etenee, asiakasrekisteriin alkaa kertyä nimi-, puhelinnumero- ja osoitetietoja. Asiakasrekisteri on koko liiketoiminnan kivijalka ja sitä on ylläpidettävä GDPR:n asettamien vaatimusten mukaisesti. Asiakastiedon kohderyhmäpalvelut auttavat pitämään osoiterekisterin laadukkaana. Lue lisää laadukkaasta datasta.

 

 


Pyydä lisätietoa asiantuntijoiltamme