Analysoimme asiakaskantasi – Löydä kasvun mahdollisuudet

Tilaa maksuton asiakaskannan analyysi


 

anchor

Haluatko kasvattaa myyntiä, parantaa asiakasymmärrystä ja kohdentaa markkinointia entistä tehokkaammin? Tarjoamme sinulle maksuttoman asiakasanalyysin, jonka avulla ymmärrät asiakaskantasi syvällisemmin.

Analyysi auttaa sinua esimerkiksi:

  • Näkemään minkälaisia ovat parhaat asiakkaasi ja mitä he arvostavat?
  • Segmentoimaan asiakaskantasi tehokkaasti ja tavoittamaan ihmiset heille räätälöidyllä viestillä
  • Tunnistamaan asiakkaat, jotka ovat vaarassa lähteä
  • Erottamaan uudet, uskolliset, kannattavimmat ja passivoituneet asiakkaat
  • Tehostamaan uusasiakashankintaa
  • Kehittämään palveluitasi ja liiketoimintaasi asiakkaiden tarpeiden perusteella.

Analyysi antaa arvokasta tietoa päätöksenteon tueksi sekä B2B- että B2C-myyntiin ja markkinointiin. Takaamme, että saat arvokasta tietoa asiakkaistasi. Jätä yhteystietosi ja asiantuntijamme ottaa sinuun yhteyttä.

Lue lisää Asiakastiedon analytiikkapalveluista.

Tilaa maksuton analyysi 30.11.2025 mennessä.

Tästä linkistä löydät lisätietoa siitä, miten käsittelemme henkilötietojesi Asiakastiedossa.

Toteutamme analyysin kanssasi seuraavasti:


1.   Käymme yhdessä läpi analyysin tavoitteen ja päätämme analysoitavan asiakasjoukon.
2.   Teemme GDPR:n mukaisen datakäsittelysopimuksen ennen analysoitavan joukon toimittamista.
3.   Kun sopimus on tehty, voit toimittaa meille asiakasdatan suojatun yhteyden kautta.
4.   Asiakastiedon asiantuntijat analysoivat valitun asiakasjoukon ja koostavat käyttöösi minianalyysin.
5.   Asiantuntijamme käy kanssasi tulokset läpi ja suosittelee yrityksesi markkinoinnin ja myynnin tavoitteiden mukaisia jatkotoimenpiteitä.

Käsittelemme 30.11. mennessä tilatut analyysit.

Lisää myyntiä? Syvennä asiakastuntemustasi näillä vinkeillä

Artikkeli Miten kehittää hyvästä asiakasymmärruksestä vielä parempi? Nappaa jutusta vinkit asiakkuuden syventämiseen kaikilla toimialoilla

Perustuuko asiakasymmärryksesi dataan vai mutuun?

Artikkeli Asiakkaidesi käyttäytymisen ja päätöksenteon ymmärtäminen on erityisen kriittistä silloin, kun markkina on tiukka ja resurssit rajalliset.

Asiakasymmärryksellä uutta kasvua koko Suomen laajuudelta

Artikkeli Säästät myynnin ja markkinoinnin aikaa laadukkaammilla asiakaslistoilla. Saat parempia tuloksia vähemmällä vaivalla.