Asiakastieto Media


Varmista, että hän on se oikea!

Luottotietojen tarkistaminen ennen vuokrasopimuksen allekirjoittamista on hyvin tärkeää, kirjoittaa kehityspäällikkö Jaana Räsänen Suomen Asiakastieto Oy:stä

Blogi22.09.2017


Maksuhäiriö hankaloittaa arkea

Maksuhäiriömerkintä hankaloittaa ihmisen arkea monin tavoin. Reetta Sinelampi listaa tapoja, joilla merkintä näkyy jokapäiväisessä elämässä.

Blogi14.08.2017


Jos ei osaa twerkkaa, on hyvä kuunnella #TarkkaFyrkka'a!

​Suomessa noin 80 000 alle 30-vuotiaalla on maksuhäiriö. #TarkkaFyrkka on Asiakastiedon koulutusohjelma, joka opastaa nuorille talouden perusasioita.

Blogi21.06.2017


Yritystoiminnastakin vastaa aina ihminen – tunnistatko hänet?

Rahanpesulaki velvoittaa monia toimijoita tunnistamaan yrityksistä ns. vastuullisen edunsaajan. Tämän henkilön päättely on monimutkaista ja siksi prosessi kannattaa automatisoida, kirjoittaa kehitysjohtaja Helena Kainulainen Suomen Asiakastieto Oy:stä.

Blogi23.05.2017


Lainakatto on vain laastari

Lainakatosta ei ole ratkomaan ylivelkaantumisongelmaa. Siihen tarvitaan positiivista luottotietoa eli kattavaa kuvaa lainanhakijan muista luotoista ja vastuista, bloggaa Suomen Asiakastieto Oy:n toimitusjohtaja Jukka Ruuska.

Blogi26.04.2017


Yhteyshenkilöt

Ville Kauppi

Ville Kauppi

Lehdistökontakti

PR and Communications Manager

ville.kauppi@asiakastieto.fi

+358102707504