Asiakastieto Media


EU:n tietosuoja-asetus ja rekisteröidyn oikeudet

Tiedätkö, millaisia uusia oikeuksia ja valinnanmahdollisuuksia asiakkaillanne, jäsenillänne, potentiaalisilla asiakkaillanne ja henkilöstöllänne on jatkossa omien tietojensa osalta? Asiakastiedon vierasbloggaaja, lakimies Elina Koivumäki listaa 13 oikeutta, jotka rekisteröidyillä tulee olemaan...

Blogi18.10.2017


Teetkö päätöksiä satunnaisella googlettelulla vai smart datalla?

Oletko tullut ajatelleeksi, että verkossa olevaa ulkoista dataa voitaisiin hyödyntää automaattisesti osana yrityksenne päätöksentekoprosessia, kysyy Futusome Oy:n toimitusjohtaja Juho Muhonen Asiakastiedon vierasblogissa.

Blogi03.10.2017


Mistä tiedät, jos asiakkaasi riski muuttuu?

Asiakaskannan luottotappioriski elää, mutta sen elinkaaresta, nousuista ja laskuista, on hyvä olla tietoinen. Erityisen tärkeää seuraaminen on, kun asiakkaita on paljon, koska muuten kokonaisuus ei pysy hallinnassa, kirjoittaa Reetta Sinelampi blogissaan.

Blogi29.09.2017


Varmista, että hän on se oikea!

Luottotietojen tarkistaminen ennen vuokrasopimuksen allekirjoittamista on hyvin tärkeää, kirjoittaa kehityspäällikkö Jaana Räsänen Suomen Asiakastieto Oy:stä

Blogi22.09.2017


Luottotappio voi olla minuuteista kiinni

Luottotappio voi joskus olla minuuttien päässä. Siksi asiakkaasta kannattaa käyttää tuoreinta mahdollista tietoa, muistuttaa liiketoiminnan kehityspäällikkö Markus Hallberg blogissaan. Suomen Asiakastieto Oy tarjoaa linkkipalveluna Oikeusrekisterikeskuksen konkurssi- ja yrityssaneerausrekisterin...

Blogi15.08.2017


Yhteyshenkilöt

Ville Kauppi

Ville Kauppi

Lehdistökontakti

PR and Communications Manager

ville.kauppi@asiakastieto.fi

+358102707504