Asiakastieto Media


Maksuhäiriöt vähenisivät, jos apua osattaisiin pyytää ajoissa

Maksuhäiriöisten kuluttajien määrän kasvu voisi ainakin hidastua, jos oppisimme pyytämään ajoissa apua.

Blogi21.04.2017


FATCA - Dataa verojenkkiydestä

Suomessa on noin 50 000 ns. FATCA-kansalaista, jotka finanssitoimijoiden on tunnistettava, jotta tietojenvaihto Yhdysvaltojen kanssa voidaan toteuttaa sovitulla tavalla. Tunnistaminen on joskus hankalaa, mutta onneksi fiksu data auttaa, kirjoittaa Reetta Sinelampi Asiakastiedosta.

Blogi24.03.2017


Rakastaako myyntisi yrityksesi CRM-järjestelmää?

Myyjän työtä helpottaa melkoisesti, jos CRM:n tiedot ovat ajan tasalla. Perustiedot kannattaa päivittää automaattisesti, jolloin aikaa on olennaiseen.

Blogikirjoitus20.03.2017


Myyntiprofessori Petri Parvinen Luottolista-lehdessä: Huippumyyjä on spesialisti!

Hyvä myyjä on yrityksessä avaintekijä, josta kannattaa pitää huolta. Suomalainen, nöyrä, asiakeskeinen, luotettava tapa myydä on professori Petri Parvisen mukaan kovassa nosteessa, mutta sosiaalisuudessa ja verkostojen hyödyntämisessä meillä on vielä kovasti oppimista. Parvisen haastattelu on...

Uutinen17.03.2017


Luottolista.fi: Perinteikäs Ruka on arvokkain laskettelukeskus

Tyypillisen suomalaisen yrityksen euromääräinen arvo on laskenut neljänneksellä vuodesta 2012, kertoo Luottolista-lehden selvitys, joka perustuu Suomen Asiakastieto Oy:n Arvoraportteihin. Laskettelukeskuksista arvokkain on Rukakeskus Oy.

Uutinen27.02.2017


Yhteyshenkilöt

Väliaikaiskuva

Emmi Paajanen

Lehdistökontakti

PR & Content Specialist

emmi.paajanen@asiakastieto.fi

+358 (45) 123 8804