Maksuhäiriöt vähenisivät, jos apua osattaisiin pyytää ajoissa
Maksuhäiriöisten kuluttajien määrän kasvu voisi ainakin hidastua, jos oppisimme pyytämään ajoissa apua.
Blogi21.04.2017
FATCA - Dataa verojenkkiydestä
Suomessa on noin 50 000 ns. FATCA-kansalaista, jotka finanssitoimijoiden on tunnistettava, jotta tietojenvaihto Yhdysvaltojen kanssa voidaan toteuttaa sovitulla tavalla. Tunnistaminen on joskus hankalaa, mutta onneksi fiksu data auttaa, kirjoittaa Reetta Sinelampi Asiakastiedosta.
Blogi24.03.2017
Rakastaako myyntisi yrityksesi CRM-järjestelmää?
Myyjän työtä helpottaa melkoisesti, jos CRM:n tiedot ovat ajan tasalla. Perustiedot kannattaa päivittää automaattisesti, jolloin aikaa on olennaiseen.
Blogikirjoitus20.03.2017
Myyntiprofessori Petri Parvinen Luottolista-lehdessä: Huippumyyjä on spesialisti!
Hyvä myyjä on yrityksessä avaintekijä, josta kannattaa pitää huolta. Suomalainen, nöyrä, asiakeskeinen, luotettava tapa myydä on professori Petri Parvisen mukaan kovassa nosteessa, mutta sosiaalisuudessa ja verkostojen hyödyntämisessä meillä on vielä kovasti oppimista. Parvisen haastattelu on...
Uutinen17.03.2017
Luottolista.fi: Perinteikäs Ruka on arvokkain laskettelukeskus
Tyypillisen suomalaisen yrityksen euromääräinen arvo on laskenut neljänneksellä vuodesta 2012, kertoo Luottolista-lehden selvitys, joka perustuu Suomen Asiakastieto Oy:n Arvoraportteihin. Laskettelukeskuksista arvokkain on Rukakeskus Oy.
Uutinen27.02.2017
Yhteyshenkilöt
Emmi Paajanen
Lehdistökontakti
PR & Content Specialist
emmi.paajanen@asiakastieto.fi+358 (45) 123 8804