Asiakastieto Media


Maine ei synny ilman mainetekoja

Jos ihmiset näkevät yrityksen maineen toisenlaisena kuin se on yrityksen omasta mielestä, viestinnällä tai markkinoinnilla on haasteita.

Artikkeli26.06.2018


Maksuhäiriöinen henkilö voi jo nyt nopeuttaa merkintöjen poistumista

Jo nyt maksuhäiriöinen henkilö voisi nopeuttaa häiriömerkintöjensä poistumista maksamalla ne.

Tiedote25.06.2018


Metsänhoitoyhdistykset tarjoavat paikallista asiantuntemusta metsänomistajille

Asiakastiedon kehittämät Kiinteistötietopalvelut tarjoavat monipuolista tietoa kiinteistöistä raporttien ja karttapalveluiden muodossa.

Artikkeli19.06.2018


Mitä eroa on maksuhäiriöllä: yksi on vakavampi kuin toinen

Onko maksuhäiriömerkintöjen vakavuudella eroa? Lopputulema on se, että ei juuri ole. Suomessa tuore maksuhäiriömerkintä on käytännössä aina vakava. 

13.06.2018


Tarkennuksia professori Heikki Hiilamon kolumniin

Asiakastieto edistää toiminnallaan ja palveluillaan vastuullista luotonantoa ja pyrkii ehkäisemään ylivelkaantumista.

Tiedote06.06.2018


Yhteyshenkilöt

Väliaikaiskuva

Mediayhteydet

Lehdistökontakti

markkinointitiimi@asiakastieto.fi