Asiakastieto Media

Human first, digital second

Blogikirjoitus14.02.2018

Human first, digital second

 

Me Asiakastiedossa olemme rakentamassa ihmiskeskeistä yrityskulttuuria, jossa toiminta rakentuu ihmisten ympärille. Uskomme vahvasti, että kuuntelemalla asiakkaita ja eri sidosryhmiä ja ottamalla heidät palvelukehityksen keskiöön, kehitämme jatkossakin laadukkaita palveluita, jotka auttavat asiakkaitamme menestymään omassa yritystoiminnassaan. Yhdessä tekemällä saavutamme parhaat tulokset.

Missiomme ei ole pelkkää sananhelinää, vaan toimintatapojen uudistamiseksi aloitettua työtä jatketaan monilla näkyvillä toimenpiteillä. Olemme muuttaneet uusiin moderneihin toimitiloihin, jotka antavat erinomaiset edellytykset uusille työn tekemisen tavoillemme. Meillä on erillinen projektitila, jossa yhdessä innovointia on mahdollista tehdä vähän isommallakin porukalla, yhdessä eri sidosryhmiemme kanssa. 

Rakennamme jatkuvasti uusia palveluita, joista osa on kansainvälisestikin uusia innovaatioita. Palvelukehityksemme lähtökohtana on aito asiakas tarve, kuuntelemme asiakkaiden toiveita ja tarpeita herkin korvin. Emme ainoastaan tee projekteja asiakaskeskeisesti, vaan myös yhdessä asiakkaidemme kanssa palvelumuotoilun keinoja hyväksi käyttäen.

Jotta voimme jatkossa entistäkin paremmin esitellä prototyyppejämme, tulemme alkuvuoden aikana julkaisemaan tätä varten oman alustan. Alustan avulla voimme sekä kerätä uusia ideoita että esitellä ja kehittää uusia palveluita yhdessä asiakkaiden ja sidosryhmin kanssa. Alusta osaltaan tukee Asiakastiedon ketterän tekemisen mallia, jossa kokeillaan rohkeasti epäonnistumisia pelkäämättä. 

Me Asiakastiedossa rakastamme tietoa. Digitalisaatio ja teknologian jatkuva kehittyminen antaa meille eväitä uudenlaisiin palveluihin. Mielestäni data ei ole meille uusi öljy, se on ennemminkin ehtymätön kasvun mahdollistaja kuten lähes kaikelle innovatiiviselle liiketoiminnalle nykypäivänä. Suhtaudumme suurella mielenkiinnolla esimerkiksi tekoälyn hyödyntämiseen sekä erilaisiin älykkäisiin tekoälyn hybridimalleihin. Huolimatta pöhinästä teknologian ympärillä suhtaudumme suuremmalla sydämellä ihmisiin ympärillämme. 

Hyvää ystävänpäivää kaikille! 

Jaana Räsänen
Liiketoiminnan kehityspäällikkö
Suomen Asiakastieto Oy