Asiakastieto Media

Sortter analysoi B2B-asiakasryhmien maksukykyä Asiakastiedon palveluiden avulla

Uutinen22.11.2023

B2B kuvaaja joka henkilö osoittaa

Lainavertailupalveluiden käyttö on viime vuosina yleistynyt myös yritysten keskuudessa. Lainojen tarjonta on lisääntynyt ja toisaalta esimerkiksi käyttöpääomaa hakee moni sellainenkin yritys, jonka maksukyky on selvitettävä ennen luotonmyöntöä. Yhä useampi yritys hakee luottotarjouksia myös muualta kuin omasta pankistaan.

Lainavertailupalvelu Sortter on jo pitkään hyödyntänyt Asiakastiedon ratkaisuja ja toimitusjohtaja Markus Huhdanpää on tyytyväinen yhteistyöhön.

”Asiakastiedon asiantuntijoiden kanssa ongelmat ratkeavat. He todella auttavat, eivätkä jätä asiakasta yksin opettelemaan ja käyttämään työkaluja. Tietokannan laajuus on palvelun perusedellytys ja esimerkiksi Yritysfiltterissä paras puoli on juuri sen kyky erotella yritykset niiden riskin perusteella”, Markus Huhdanpää summaa.

Sortter mm. etsii Asiakastiedon avulla sopivia kohderyhmiä palveluilleen.

”Meille on tärkeää tunnistaa sellaiset yrityskohderyhmät, joille palvelussamme mukana olevien rahoittajien on mahdollista myöntää luottoa kannattavasti ja vastuullisesti. Asiakastiedon palveluiden avulla pystymme ne tunnistamaan”, Markus Huhdanpää kertoo.

Lue lisää siitä, miten voit kasvattaa myyntiä ja tehostaa markkinointia Asiakastiedon avulla.

Sortter analysoi Yritysfiltterin avulla yrityksiä, jotka ovat jo käyttäneet sen palvelua. Tarkoituksena on löytää lisää niiden kaltaisia, maksukykyisiä yrityksiä, jotka todennäköisesti voisivat kuulua lainavertailupalvelun kohderyhmään. Sortterin palvelussa yrityksille rahoitusta tarjoaa tällä hetkellä 17 pankkia ja muuta rahoitusyhtiötä.

Sortter on suomalainen lainojen vertailupalvelu, joka vertaa pankkien lainatarjoukset asiakkaan puolesta. Lainojen kilpailutus on lainanhakijalle maksutonta.

Liitteet

Yhteyshenkilöt

Väliaikaiskuva

Mediayhteydet

Lehdistökontakti

markkinointitiimi@asiakastieto.fi