Kuluttaja-asiakasdatan päivitys

Yksi potentiaalisimmista yritysten liiketoimintamahdollisuuksista piilee asiakasdatan laadun vaalimisessa. Myynti ja markkinointi voivat maksimoida asiakasrekisteristäsi saatavan hyödyn kun luotettava data on saatavilla. Kun huolehdit, että asiakasdata on ajantasalla voit ylläpitää tehokkaasti yhteyttä asiakkaisiisi sekä varmistat, että asiakkuuksien hoito tehdään parhaalla mahdollisella tavalla.

Haluatko kuulla lisää? Jätä yhteystietosi niin otamme yhteyttä

Asiakasrekisterin kuntotesti

Maksuton asiakasrekisterin kuntotesti paljastaa asiakkuudenhallinnan kehityskohteet. Yksi potentiaalisimmista yritysten liiketoimintamahdollisuuksista piilee CRM-järjestelmän jatkuvassa päivittämisessä ja sen datan laadun vaalimisessa. Asiakastieto tarjoaa yrityksellesi maksuttoman asiakasrekisterin kuntotestin, jonka perusteella pystyt arvioimaan datasi nykytilaa ja tekemään aikaisempaa tuloksekkaampaa myyntiä ja markkinointia.

Lue lisää

Kuluttajaosoiterekisterien päivityspalvelut

Tiesitkö, että asiakasrekisterisi laadusta on syytä pitää erityisen hyvää huolta? Sen sisältämän datan käyttökelpoisuus ja oikeellisuus määrittelevät, kuinka hyvin yrityksesi menestyy myynnissä ja markkinoinnissa. Asiakastieto tarjoaa yrityksellesi palvelut kuluttajaosoiterekisterien ja kuluttajamyynnin puhelinnumeroiden päivitykseen sekä asiakastietokantasi rikastamiseen, jotta sinä voit pitää yrityksesi asiakasrekisterin tuottavana. Kaikki palvelumme noudattavat GDPR-asetusta.

Lue lisää

Kuluttajamyynnin puhelinnumeroiden päivityspalvelu

Keskimäärin 10% asiakastietokantojen puhelinnumeroista muuttuu yhden vuoden aikana, jolloin myynnin ja markkinoinnin toimenpiteiden teho laskee samassa suhteessa, mikäli tietoja ei päivitetä. Ratkaisu ongelmaan on kuitenkin helppo, sillä Asiakastiedon kuluttajamyynnin puhelinnumeroiden päivityspalvelu pitää yrityksesi CRM-tiedot aina ajan tasalla. Tarjoamme myös Robinson-palvelun poistot päivityksen yhteydessä.

Lue lisää

Sopimusasiakkuus kannattaa

Sopimusasiakkaaksi

Turvaa liiketoimintasi sopimusasiakkaan palveluilla. Saat käyttöösi laajemman valikoiman ja yksittäisetkin palvelut kertaostoa edullisemmin. Tutustu »


Kuka asiakkaasi on?

Varmistu kuka henkilöasiakkaasi on ja paranna samalla asiakaskokemusta henkilöasiakkaan asiointiprosesseissa. Lue lisää »


Kysyttävää palveluistamme?

Täytä yhteystietosi niin otamme sinuun yhteyttä.

Ota yhteyttä






Luottamukselliset sähköpostiviestit voitte lähettää Asiakastiedon suojatun yhteyden kautta.

Jos yrityksesi tiedot ovat muuttuneet katso ohjeet muutoksiin täältä.