Tiesitkö, että asiakasrekisterisi laadusta on syytä pitää erityisen hyvää huolta? Sen sisältämän datan käyttökelpoisuus ja oikeellisuus määrittelevät, kuinka hyvin yrityksesi menestyy myynnissä ja markkinoinnissa. Asiakastieto tarjoaa yrityksellesi palvelut kuluttajaosoiterekisterien ja kuluttajamyynnin puhelinnumeroiden päivitykseen sekä asiakastietokantasi rikastamiseen, jotta sinä voit pitää yrityksesi asiakasrekisterin tuottavana. Kaikki palvelumme noudattavat GDPR-asetusta.
Kuluttajarekisterien dataa on tarpeen päivittää kaikissa yrityksissä säännöllisesti, koska pelkästään asiakastietokantojen puhelinnumerotiedot muuttuvat vuodessa keskimäärin 10% ja osoitetiedot puolestaan noin 17%. Kun rekisterien sisältämää dataa tarkastellaan kokonaisuutena, määrä kaksinkertaistuu. Nämä muutokset koskevat myös sinun yritystäsi.
Mitä tapahtuu, jos päivitykset jäävät tekemättä?
Kun otat käyttöösi Asiakastiedon kuluttajaosoiterekisterien ja kuluttajamyynnin puhelinnumeroiden päivityspalvelut, vältät asiakkuudenhallinnan sudenkuopat yrityksesi myynnissä ja markkinoinnissa. Näin voit pitää asiakasrekisterisi osoitetiedot ja puhelinnumerot aina ajan tasalla.
Olemassa olevat asiakkaasi muodostavat yhden parhaimmista kohderyhmistäsi, jolle voit markkinoida ja myydä lisää palveluitasi tai tuotteitasi. Nämä asiakkaat tuntevat jo yrityksesi, joten he ovat valmiita ostamaan, kunhan muistutat heitä yrityksestäsi säännöllisesti.
Tämä ei kuitenkaan yksin riitä, kun haluat maksimoida asiakasrekisteristäsi saamasi hyödyn. Me Asiakastiedolla tarjoamme sinulle tarvitsemasi palvelut, joiden avulla päivität, valvot ja rikastat olemassa olevan asiakasrekisterisi sisältöä ja kasvatat sen arvoa. Samalla tehostat yrityksesi asiakkuudenhallintaa. Osana asiakasrekisterin päivitystä saat meiltä tiedot asiakkaittesi ostopotentiaalista ja maksuhäiriöistä, joten et tuhlaa resurssejasi. Tarjoamme kaikki päivitykset joko kertaluontoisena tai jatkuvana prosessina tarpeesi mukaan.
GDPR-asetuksen mukaan jokaisen asiakasrekistereitä ylläpitävän yrityksen on huolehdittava asiakastietojen oikeellisuudesta. Varmistamme aina, että tietokantasi noudattavat GDPR:n vaatimuksia – meiltä vastaanottamasi data on aina henkilö- ja luottotietolainsäädännön mukaista. Tarjoamme myös palvelun, jonka kautta täytät GDPR:n mukaisen omien tietojen tarkistusvelvollisuuden.
Yritysten rekistereissä on enimmäkseen suoraan asiakassuhteisiin liittyvää tietoa tilauksista, asiakkuuksien arvosta ja niiden kestosta. Toisinaan käytössä ovat pelkät osoiterekisteriin tallennetut tiedot. Ikävä kyllä, tällainen rekisteri ei esimerkiksi tarjoa arvokasta dataa asiakkaittesi kulutustottumuksista tai esitä heistä demografisia tietoja. Siksi asiakasrekisteriäsi pitää täydentää myös uudella datalla, jolloin puhutaan asiakastiedon rikastamisesta.
Mitä hyötyä rikastamisesta on?