Kuluttajaosoiterekisterien päivityspalvelut

Tiesitkö, että asiakasrekisterisi laadusta on syytä pitää erityisen hyvää huolta? Sen sisältämän datan käyttökelpoisuus ja oikeellisuus määrittelevät, kuinka hyvin yrityksesi menestyy myynnissä ja markkinoinnissa. Asiakastieto tarjoaa yrityksellesi palvelut kuluttajaosoiterekisterien ja kuluttajamyynnin puhelinnumeroiden päivitykseen sekä asiakastietokantasi rikastamiseen, jotta sinä voit pitää yrityksesi asiakasrekisterin tuottavana. Kaikki palvelumme noudattavat GDPR-asetusta.


Vain ajantasaiset yhteystiedot takovat yrityksellesi tulosta

Kuluttajarekisterien dataa on tarpeen päivittää kaikissa yrityksissä säännöllisesti, koska pelkästään asiakastietokantojen puhelinnumerotiedot muuttuvat vuodessa keskimäärin 10% ja osoitetiedot puolestaan noin 17%. Kun rekisterien sisältämää dataa tarkastellaan kokonaisuutena, määrä kaksinkertaistuu. Nämä muutokset koskevat myös sinun yritystäsi. 

Mitä tapahtuu, jos päivitykset jäävät tekemättä?

  • CRM:ääsi perustuvien myynnin ja markkinoinnin toimenpiteiden tarkkuus vähenee samassa suhteessa harhaanjohtavan datan kanssa.
  • Johtajat ja myyjät tekevät huonoja päätöksiä virheellisen tiedon perusteella.
  • Yrityksesi markkinointi ja myynti jäävät tavoitteistaan.
  • Esimerkiksi markkinointiin sijoitetut rahat valuvat hukkaan, jos yritätte tavoitella asiakkaitanne vääristä osoitteista

 

Kun otat käyttöösi Asiakastiedon kuluttajaosoiterekisterien ja kuluttajamyynnin puhelinnumeroiden päivityspalvelut, vältät asiakkuudenhallinnan sudenkuopat yrityksesi myynnissä ja markkinoinnissa. Näin voit pitää asiakasrekisterisi osoitetiedot ja puhelinnumerot aina ajan tasalla.

Asiakasrekisterin päivittäminen on yksi parhaimmista investoinneistasi

Olemassa olevat asiakkaasi muodostavat yhden parhaimmista kohderyhmistäsi, jolle voit markkinoida ja myydä lisää palveluitasi tai tuotteitasi. Nämä asiakkaat tuntevat jo yrityksesi, joten he ovat valmiita ostamaan, kunhan muistutat heitä yrityksestäsi säännöllisesti.

Tämä ei kuitenkaan yksin riitä, kun haluat maksimoida asiakasrekisteristäsi saamasi hyödyn. Me Asiakastiedolla tarjoamme sinulle tarvitsemasi palvelut, joiden avulla päivität, valvot ja rikastat olemassa olevan asiakasrekisterisi sisältöä ja kasvatat sen arvoa. Samalla tehostat yrityksesi asiakkuudenhallintaa. Osana asiakasrekisterin päivitystä saat meiltä tiedot asiakkaittesi ostopotentiaalista ja maksuhäiriöistä, joten et tuhlaa resurssejasi. Tarjoamme kaikki päivitykset joko kertaluontoisena tai jatkuvana prosessina tarpeesi mukaan.

Pidämme asiakasrekisterisi GDPR-asetuksen mukaisena

GDPR-asetuksen mukaan jokaisen asiakasrekistereitä ylläpitävän yrityksen on huolehdittava asiakastietojen oikeellisuudesta. Varmistamme aina, että tietokantasi noudattavat GDPR:n vaatimuksia – meiltä vastaanottamasi data on aina henkilö- ja luottotietolainsäädännön mukaista. Tarjoamme myös palvelun, jonka kautta täytät GDPR:n mukaisen omien tietojen tarkistusvelvollisuuden.

Kun kartutat asiakasymmärrystäsi rikasteiden ja ennusteiden avulla,
parannat markkinointisi tuloksia

Yritysten rekistereissä on enimmäkseen suoraan asiakassuhteisiin liittyvää tietoa tilauksista, asiakkuuksien arvosta ja niiden kestosta. Toisinaan käytössä ovat pelkät osoiterekisteriin tallennetut tiedot. Ikävä kyllä, tällainen rekisteri ei esimerkiksi tarjoa arvokasta dataa asiakkaittesi kulutustottumuksista tai esitä heistä demografisia tietoja. Siksi asiakasrekisteriäsi pitää täydentää myös uudella datalla, jolloin puhutaan asiakastiedon rikastamisesta. 

Mitä hyötyä rikastamisesta on?

  • Datasi arvo kasvaa.
  • Datasi on käyttökelpoisempaa.
  • Yrityksesi [asiakasymmärrys] paranee

 

Kuluttajamarkkinoinnin palvelut etusivulle

  • Pidä asiakasrekisterisi osoitetiedot ja puhelinnumerot aina ajan tasalla
  • Palvelulla vältät asiakkuudenhallinnan sudenkuopat yrityksesi myynnissä ja markkinoinnissa
  • Varmistamme aina, että tietokantasi noudattavat GDPR:n vaatimuksia
  • Kartuta asiakasymmärrystäsi rikasteiden ja ennusteiden avulla

Pyydä lisätietoa asiantuntijoiltamme