Asiakas-case: Säästöpankki haluaa kehittää yritysliiketoimintaansa
Artikkeli29.03.2018
Säästöpankki haluaa palvella sekä henkilö- että yritysasiakkaitaan ensiluokkaisesti. Liiketoiminnan keskiössä on erilaisissa kanavissa tapahtuva henkilökohtainen asiakaspalvelu. Yritysasiakkaille Säästöpankki on talouden valmentaja ja tärkeiden päätösten sparraaja.
Asiakastiedon ja Säästöpankin yhteistyö on lähtenyt käyntiin molempien tahojen halusta parantaa asiakkaan kokemusta. Asiakastiedon monipuolisten ja selkeiden tietopakettien avulla Säästöpankki voi palvella yritysasiakastaan entistäkin paremmin.
”Mitä enemmän tietoa meillä on, sen paremmin voimme sparrata ja tukea yrityksiä heidän päätöksissään”, toteaa Säästöpankkikeskuksen kehittämispäällikkö Tapani Lehti.
Asiakaspalvelutilanteessa automatisoituneet, selkeät raportit ovat avainasemassa.
”Asiakastiedon kanssa olemme päässeet parhaisiin tuloksiin tiiviillä yhteistyöllä. Tästä hyvänä esimerkkinä on yritysasiakkaiden luottoprosessia tukeva palvelu, jonka Asiakastieto on räätälöinyt meidän tarpeemme huomioiden”, kertoo Lehti ja jatkaa: ”Odotamme innolla myös tulevia kehitysprojekteja, joiden avulla voimme palvella pieniä ja keskisuuria yrityksiä entistäkin paremmin.”
Asiakas-case on julkaistu Asiakastieto Group Oyj:n vuosikertomuksessa 2017, jonka voit ladata Asiakastieto Mediasta.