Luottoriskin seuranta

Luottoriskin ja asiakaskannan seuranta on tärkeää kehitettäessä luotonantoa. Kyky havaita liiallista riskiä tuottavat asiakasryhmät ja kyky reagoida havaintoihin ketterästi ovat tärkeitä tekijöitä valittaessa automaattisen päätöksenteon menetelmiä. Laadukas raportointi tukee näitä tavoitteita.


Sopimusasiakkuus kannattaa

Sopimusasiakkaaksi

Turvaa liiketoimintasi sopimusasiakkaan palveluilla. Saat käyttöösi laajemman valikoiman ja yksittäisetkin palvelut kertaostoa edullisemmin. Tutustu »


Hyvä luottopolitiikka tukee myyntiä ja ennakoi riskit

Lue Asiakastiedon talousjohtajan Terhi Kaupin blogi toimivasta luottopolitiikasta »


Ota yhteyttä

Luottamukselliset sähköpostiviestit voitte lähettää Asiakastiedon suojatun yhteyden kautta.