Palvelupaketit

Yksinkertaista yrityksesi riskienhallinta


Tarjoamme pienten tai keskisuurten asiakasmäärien tarkistukseen palvelupaketteja, joiden avulla riskienhallinnasta tulee yksinkertaista. Palvelupakettien raporttien avulla selvität olemassa olevien ja uusien asiakkaiden tiedot helposti, säännöllisesti ja nopeasti. Palvelupakettien käyttö soveltuu erityisen hyvin aloittelevista yrityksistä aina keskikokoisiin yhtiöihin.

Siirry ostamaan 

Valmiit raportit yrityksesi keskeisiin käyttötarpeisiin

Minimoi yrityksesi luottotappiot palvelupakettien avulla

Asiakastiedon palvelupaketit on tarkoitettu yksinkertaistamaan yritysten riskienhallintaa aina aloittelevista yrityksistä keskikokoisiin yhtiöihin. Uusien asiakkaiden luottotiedot pitää aina tarkistaa. Se on varmin keino välttyä luottotappiolta. Ymmärrämme että kaikki eivät voi olla luottotietoalan asiantuntijoita, ja siksi olemme rakentaneet valmiit raportit pienten ja keskikokoisten yritysten keskeisiin käyttötarpeisiin. Tuomme asiantuntijoiden parhaat käytännöt näin kaikille asiakkaillemme!

Tutustu lisää palvelupakettien sisältöihin ja ota yhteyttä. Minimoidaan yhdessä liiketoimintasi riskejä!

Palvelupakettien raportit apuna liiketoimintasi tärkeissä tilanteissa

Selvitä yrityksen taloudellinen tilanne ennen laskulla myyntiä

Myydessäsi laskulla on tärkeää varmistaa, että asiakas pystyy maksamaan laskun. Tämän raportin avulla saat kattavan kuvan asiakkaan tilanteesta ja suosituksen laskulla myymisestä (liikennevalot). Raportti sisältää:

•    Luottopäätössuositus
•    Riskimittariluokka
•    Maksuhäiriöt ja toimialatiedot
•    Perintätiedot
•    Vastuuhenkilöt
•    Vastuuhenkilön sidokset
•    OVT-tunnus (sähköiset laskutusosoitteet)
•    Konsernirakenne

Siirry ostamaan 

Katso malliraportti

Selvitä luottolimiitin korotuksen taustat

Kun asiakas haluaa korottaa luottolimiittiä, johtuu se yleisimmin kahdesta syystä: joko yrityksen liiketoiminta kasvaa terveesti, tai kukaan muu ei enää myy heille tavaraa. Tähän syynä voi olla maksamattomat laskut. Tarkistamattomat luottolimiitin korotukset voivat aiheuttaa itsellesi mittavia luottotappioita. Siksi syyt on aina tärkeää selvittää ja tämä raportti antaa siihen kaikki tarvittavat tiedot.

•    Riskimittari
•    Kasvumittari
•    Maksuhäiriöt ja toimialatiedot
•    Perintätiedot
•    Vastuuhenkilöt
•    Vastuuhenkilön sidokset ESG-tiedoin
•    Uutiset

Siirry ostamaan 

Katso malliraportti

Asiakkaan maksut myöhässä? Selvitä onko asiakkaalla laajempiakin ongelmia

Kun asiakas ei maksa laskujaan ajoissa, on tärkeää selvittää kuinka laajoja asiakkaan ongelmat ovat. Maksaako yritys teille huonommin vai paremmin kuin muille? Tällä raportilla kiinnitetään huomiota mm. maksuviiveisiin ja perintätietoihin, jotka ovat varhaisia varoittajia ongelmista. Raportti pitää sisällään seuraavat tiedot:

•    Riskimittari
•    Perintämittari
•    Maksuhäiriöt ja toimialatiedot
•    Perintätiedot
•    Vastuuhenkilöt
•    Vastuuhenkilön sidokset
•    Tunnusluvut
•    Tilinpäätöstulkki
•    Uutiset

Siirry ostamaan 

Katso malliraportti

Asiakkaan tuomiot tai seurausmaksut voi tahria myös yrityksesi imagon

Alihankkijan, toimittajan tai kumppanin luottokelpoisuus pitää tarkistaa, mutta on myös tärkeää varmistaa ettei yhteistyöstä koidu mainehaittaa. ESG-vastuullisuustiedot yhdistettynä luottotietoihin antaa parhaan käsityksen yrityksestä. Raportti pitää sisällään seuraavat tiedot:

•    Riskimittari
•    Kasvumittari
•    Maksuhäiriöt ja –tapa, toimialatiedot
•    Perintätiedot
•    Vastuuhenkilöt 
•    Vastuuhenkilön sidokset ESG-tiedoin
•    ESG-tarkistus
•    Tuomiot ja seuraamusmaksut
•    Uutiset

Siirry ostamaan 

Katso malliraportti

Uudistuneet palvelupaketit vastaavat entistä paremmin käyttötarpeeseen

Valitse yrityksesi käyttöön sopivin palvelupaketti:

  • Micro; sisältää 20 kyselyä kuukaudessa, 49 €/kk

  • Small; sisältää 40 kyselyä kuukaudessa, 99 €/kk

  • Compact; sisältää 60 kyselyä kuukaudessa, 149 €/kk


Tarjoamme limiittiin kuuluvien raporttien lisäksi laajan valikoiman lisämaksullisia raportteja, joilla pääset tarvittaessa syventämään asiakkaidesi tietoja. Limiitin ylittävät kyselyt laskutetaan voimassaolevan hinnaston mukaisesti.

Entistä parempi käyttöliittymä

Uudistimme palvelupaketteja keräämämme asiakaspalautteen perusteella. Palautteista selvisi, että suuri osa käyttäjistä hyödyntää palveluita riskienhallintaan ja yritysten taustojen selvittämiseen, joten keskityimme uudistetuissa palvelupaketeissa entistä enemmän siihen. Selkeytimme käyttöliittymää ja helpotimme oikean raportin valintaa nimeämällä ne käyttötarkoituksen mukaan.

Älä heitä saataviasi hukkaan!

Tekemämme asiakaskyselyn perusteella suuri osa yrityksistä ei tarkista asiakkaan luottotietoja joka kerta ennen sopimuksen tekemistä tai laskulla myymistä. Yritysten maksuhäiriöt ovat lisääntyneet erittäin paljon. Vuoden 2023 tammi-kesäkuussa yrityksille rekisteröitiin yli
167 000 maksuhäiriömerkintää, joka on yli viidenneksen enemmän kuin vuotta aikaisemmin. Tietojen tarkistamisen tärkeys korostuu nyt entisestään, joten minimoi riskit tarkistamalla uuden asiakkaan tiedot!

Siirry ostamaan 

 

anchor

Haluatko kuulla lisää?

Asiakastiedon tavoitteena on luoda arvoa jokaiselle asiakkaalleen asiakkaan toiveita kunnioittaen. Kommunikointi ja tarpeiden ymmärtäminen on avain tuloksekkaaseen yhteistyöhön. Kysy, keskustele ja oivalla kanssamme. Se ei sido sinulta rahaa, mutta aikaa vastaan voit saada arvokasta ymmärrystä yrityksesi riskienhallintaan.

Jätä yhteydenottopyyntö ja asiantuntijamme auttavat valitsemaan yrityksellesi sopivimman paketin!

Jätä yhteydenottopyyntö