Asiakastiedon valmisintegraatio yhdistää Salesforce tai MS Dynamics CRM järjestelmäsi Suomen laadukkaimpaan yritystietokantaan.
Kaikki teho irti Salesforce tai MS Dynamics CRM järjestelmästä Asiakastiedon asennusvalmiilla integraatiolla. Asennusvalmis ratkaisu ei tarvitse kallista CRM integraatioprojektia, sillä asennuspaketti tekee asentamisesta helppoa, nopeaa ja edullista. Asiakastiedon asennusvalmiit ratkaisut toimivat Salesforce järjestelmässä ja seuraavien MS Dynamics versioiden kanssa: Dynamics CRM 2013 ja uudemmat Fi, Dynamics Online Fi, Dynamics 365 Fi ja Unified interface.
Asiakastiedon valmisintegraation keskeiset hyödyt:
Osallistu webinaariin ja kuulet lisää CRM-integraation hyödyistä yrityksellesi! Valitse sinulle sopiva aika »
Myynnin motivaation kannalta on oleellista, että taustatöiden tekeminen on sujuvaa. Uuden asiakkaan perustaminen Dynamicsiin on yksi taustatöistä, joita Asiakastiedon integraatiot helpottavat huomattavasti. Integraatiomme avulla asiakkaan perustaminen on helppoa ja nopeaa ja yrityksen tärkeimmät tiedot tulevat asiakaskortille aina määrämittaisena. Myyjän raportti antaa myyjälle yrityksen tärkeimmät tiedot helpossa koosteessa, jonka voi ottaa vaikka palaveriin taustatiedoiksi.
Asiakasrekisterin ylläpidon merkitystä ei voi korostaa liikaa. Ajantasainen asiakasrekisteri on erittäin tärkeä asia yrityksen koko toiminnan kannalta. Integraatiossa asiakastietojen päivittäminen onnistuu joko manuaalisesti tilin yhteydestä tai automaattisesti kytkemällä asiakasrekisteri integraation kautta Asiakastiedon Valvonta -palveluun.
Laadukas asiakasrekisteri:
Valitse itsellesi sopiva aika ja lmoittaudu mukaan webinaariin, jossa kuulet lisää CRM-integraation hyödyistä yrityksellesi. Löydät kaikki tulevat Asiakastiedon Salesforce integraatio tutuksi -webinaarit Business Schoolista. Siirry sivulle »