Integroi CRM-järjestelmäsi

Asiakastiedon Dynamics integraatio yhdistää CRM järjestelmäsi Suomen laadukkaimpaan yritystietokantaan.


Asiakastiedon valmisintegraatio vie CRM Dynamicsin käytön uudelle tasolle

Ota kaikki teho irti CRM Dynamics järjestelmästäsi ja ota käyttöön Asiakastiedon valmis integraatio. Asennusvalmis ratkaisu ei tarvitse kallista CRM integraatioprojektia, sillä asennuspaketti tekee asentamisesta helppoa, nopeaa ja edullista. Asiakastiedon valmis ratkaisu toimii seuraavien CRM Dynamics versioiden kanssa: Dynamics CRM 2013 ja uudemmat Fi, Dynamics Online Fi, Dynamics 365 Fi ja Unified interface.

Asiakastiedon valmiin CRM Dynamics integraation keskeiset ominaisuudet:

  • valmis asennuspaketti, ei kallista ja aikaa vievää integraatioprojektia
  • oman pääkäyttäjän asennettavissa ja määriteltävissä (myös käyttäjähallinta)
  • uuden yrityksen perustaminen laadukkailla asiakastiedoilla helposti
  • asiakastietojen manuaalinen tai automaattinen päivitys
  • kolmiportainen yritysluokitus tai optiona viisiportainen riskimittari 
  • myyjän raportti, yritystietokooste myynnin käyttöön
  • helppo siirtyminen Asiakastiedon palveluihin


Tehokkaita työkaluja myyjien käyttöön

Myynnin motivaation kannalta on oleellista, että taustatöiden tekeminen on sujuvaa. Uuden asiakkaan perustaminen Dynamicsiin on yksi taustatöistä, joita Asiakastiedon integraatiot helpottavat huomattavasti. Integraatiomme avulla asiakkaan perustaminen on helppoa ja nopeaa ja yrityksen tärkeimmät tiedot tulevat asiakaskortille aina määrämittaisena. Myyjän raportti antaa myyjälle yrityksen tärkeimmät tiedot helpossa koosteessa, jonka voi ottaa vaikka palaveriin taustatiedoiksi.

Integraation perustiedot uutta asiakaskorttia perustettaessa:

  • Y-tunnus ja nimi
  • Postitusosoite ja käyntiosoite
  • Puhelinnumero ja faksi
  • Sähköpostiosoite
  • www-osoite
  • Henkilöstöluokka ja vuosi
  • Liikevaihtoluokka ja vuosi
  • Toimiala
  • Yrityksen tila ja yhtiömuoto
  • Yritysmittari (vahva, keskivahva tai heikko)


Asiakasrekisterin päivitys ja automaattinen valvonta

Asiakasrekisterin ylläpidon merkitystä ei voi korostaa liikaa. Ajantasainen asiakasrekisteri on erittäin tärkeä asia yrityksen koko toiminnan kannalta. Integraatiossa asiakastietojen päivittäminen onnistuu joko manuaalisesti tai automaattisesti kytkemällä asiakasrekisteri integraation kautta Asiakastiedon Valvonta -palveluun. 

Laadukas asiakasrekisteri:

  • pysyt ajan tasalla asiakkaissa tapahtuvissa muutoksissa
  • madaltaa yrityksesi talouteen kohdistuvia riskejä
  • helpottaa asiakkaiden kontaktointia
  • antaa asiakkaille hyvän kuvan yrityksestäsi

 

  • Valmis asennuspaketti, ei kallista ja aikaa vievää integraatioprojektia
  • Oman pääkäyttäjän asennettavissa ja määriteltävissä (myös käyttäjähallinta)
  • Myyjille tarkoitettu selkeä yritysraportti
  • Helppo siirtyminen Asiakastiedon palveluihin

Pyydä lisätietoa asiantuntijoiltamme