Integroi CRM-järjestelmäsi

Asiakastiedon valmisintegraatio yhdistää Salesforce tai MS Dynamics CRM järjestelmäsi Suomen laadukkaimpaan yritystietokantaan.


Asiakastiedon valmisintegraatio vie CRM käytön uudelle tasolle

Kaikki teho irti Salesforce tai MS Dynamics CRM järjestelmästä Asiakastiedon asennusvalmiilla integraatiolla. Asennusvalmis ratkaisu ei tarvitse kallista CRM integraatioprojektia, sillä asennuspaketti tekee asentamisesta helppoa, nopeaa ja edullista. Asiakastiedon asennusvalmiit ratkaisut toimivat Salesforce järjestelmässä ja seuraavien MS Dynamics versioiden kanssa: Dynamics CRM 2013 ja uudemmat Fi, Dynamics Online Fi, Dynamics 365 Fi ja Unified interface.

Asiakastiedon valmisintegraation keskeiset hyödyt:

  • Tilit tulevat perustetuksi aina laajalla ja määrämittaisella tietosisällöllä
  • Tilitietoihin liitetään aina keskeiset juridiset vastuuhenkilöt Kaupparekisteristä
  • Tilitietoihin liitetään myös muita päättäjiä yrityksestä
  • (mm. IT, Talous, Hallinto, My/Ma jne.) HUOM! saatavilla vain Salesforce integraatioon
  • Asiakastietonne pysyvät aina ajan tasalla, mikä takaa toimenpiteiden tehokkuuden
  • Yritys- tai Riskimittaritieto kertoo asiakkaasi taloudellisen tilanteen yhdellä silmäyksellä
  • Myyjän raportti koostaa keskeiset yritystiedot kustakin asiakkaasta selkeäksi .pdf raportiksi
  • Suora siirtymä Asiakastieto.fi Online palveluun helpottaa laajempien tietojen hakemista
  • Erittäin helppo ja kokonaisedullinen ratkaisu, jonka käyttöönotto onnistuu alle päivässä

 

Osallistu webinaariin ja kuulet lisää CRM-integraation hyödyistä yrityksellesi! Valitse sinulle sopiva aika »


Tehokkaita työkaluja myynnin ja markkinoinnin käyttöön

Myynnin motivaation kannalta on oleellista, että taustatöiden tekeminen on sujuvaa. Uuden asiakkaan perustaminen Dynamicsiin on yksi taustatöistä, joita Asiakastiedon integraatiot helpottavat huomattavasti. Integraatiomme avulla asiakkaan perustaminen on helppoa ja nopeaa ja yrityksen tärkeimmät tiedot tulevat asiakaskortille aina määrämittaisena. Myyjän raportti antaa myyjälle yrityksen tärkeimmät tiedot helpossa koosteessa, jonka voi ottaa vaikka palaveriin taustatiedoiksi.

Asiakasrekisterin päivitys ja automaattinen valvonta

Asiakasrekisterin ylläpidon merkitystä ei voi korostaa liikaa. Ajantasainen asiakasrekisteri on erittäin tärkeä asia yrityksen koko toiminnan kannalta. Integraatiossa asiakastietojen päivittäminen onnistuu joko manuaalisesti (MS Dynamics) tilin yhteydestä tai automaattisesti (Salesforce) kytkemällä asiakasrekisteri integraation kautta Asiakastiedon Valvonta-palveluun. 

Laadukas asiakasrekisteri:

  • pysyt ajan tasalla asiakkaissa tapahtuvissa muutoksissa
  • madaltaa yrityksesi talouteen kohdistuvia riskejä
  • helpottaa asiakkaiden kontaktointia
  • antaa asiakkaille hyvän kuvan yrityksestäsi
  • tehostaa myynnin ja markkinoinnin tekemistä

 

Haluatko kuulla lisää Asiakastiedon CRM-integraatioista?

Valitse itsellesi sopiva aika ja lmoittaudu mukaan webinaariin, jossa kuulet lisää CRM-integraation hyödyistä yrityksellesi. Löydät kaikki tulevat Asiakastiedon Salesforce integraatio tutuksi -webinaarit Business Schoolista. Siirry sivulle »

 

 

 

 

  • Valmis asennuspaketti, ei kallista ja aikaa vievää integraatioprojektia
  • Oman pääkäyttäjän asennettavissa ja määriteltävissä (myös käyttäjähallinta)
  • Myyjille tarkoitettu selkeä yritysraportti
  • Helppo siirtyminen Asiakastiedon palveluihin

Pyydä lisätietoa asiantuntijoiltamme