Asiakastieto Media

Asiakkaan ääni –teemaviikko vahvistaa Customer First -kulttuuriamme

Uutinen09.05.2023

Asiakkaan ääni –teemaviikko vahvistaa Customer First -kulttuuriamme

Enento Groupissa (johon Asiakastietokin kuuluu) on juuri nyt meneillään kaikkien aikojen ensimmäinen "Asiakkaan ääni" -teemaviikko (Voice of the Customer). Viikon aikana keskitymme kehittämään taitojamme ja tietojamme, jotka liittyvät erinomaisen asiakaskokemuksen tarjoamiseen. Tämä on meille enentolaisille hauska ja luova tapa edistää Customer First -kulttuuriamme. Tällainen kulttuuri ja asenne ovat meillä jo nyt vahvoja, mutta aina on tilaa kasvulle ja parantamiselle!

Teemaviikon aikana kutsumme asiakkaita toimistoillemme kertomaan kokemuksistaan. Järjestämme koulutustilaisuuksia ja työpajoja, joissa voimme innovoida uusia tapoja auttaa asiakkaitamme ja varmistaa ensiluokkainen asiakaskokemus. Sitoudumme kaikki siihen, että asiakas on etusijalla kaikessa toiminnassamme.

Tutustu asiakastarinoihimme TÄÄLLÄ

Suurin osa meistä enentolaisista on päivittäin tekemisissä asiakkaiden kanssa. Tällä viikolla haluamme varmistaa, että jokainen meistä saa kokea tämän yhteyden ja löytää keinoja tukea sitä. Meillä on tilaisuus tavata ja kuulla suoraan asiakkaitamme ja saada parempi käsitys heidän tarpeistaan ja mieltymyksistään. Uskon, että tämä viikko auttaa meitä luomaan tunnetta yhteisestä tavoitteesta ja sitoutumisesta asiakkaisiin koko organisaatiossa.

Ennen kaikkea voimme oppia toisiltamme. Meillä enentolaisilla on paljon kokemusta ja osalla takanaan jo pitkä ura. Mukana on kuitenkin myös uusia tulokkaita muista organisaatioista, kulttuureista tai osastoilta. Uskon, että meillä kaikilla on jotain opittavaa, mutta erityisesti paljon opittavaa toisiltamme. Tämän "Asiakkaan ääni" -viikon aikana käytämme aikaa parhaiden käytäntöjemme ja hiljaisen tietämyksemme jakamiseen, jotta niitä voidaan hyödyntää entistäkin paremmin.

Toivomme, että "Asiakkaan ääni" -viikko auttaa meitä luomaan kulttuuria, jossa asiakas asetetaan etusijalle kaikilla liiketoimintamme osa-alueilla. Jos onnistumme, asiakastyytyväisyys ja -uskollisuus paranevat, mikä lisää myös kasvua ja kannattavuutta.

Ja voittaja on: Rakas asiakkaamme!

 

Maria Lallerman

Head of Customer Experience and Customer Operations

Liitteet