Ilmainen asiakasrekisterin kuntotesti paljastaa asiakkuudenhallinnan kehityskohteet. Yksi potentiaalisimmista yritysten liiketoimintamahdollisuuksista piilee CRM-järjestelmän jatkuvassa päivittämisessä ja sen datan laadun vaalimisessa. Asiakastieto tarjoaa yrityksellesi ilmaisen asiakasrekisterin kuntotestin, jonka perusteella pystyt arvioimaan datasi nykytilaa ja tekemään aikaisempaa tuloksekkaampaa myyntiä ja markkinointia
Oikeaa tietoa sisältävä CRM on toimivan asiakkuudenhallinnan kulmakivi sekä yksi myynnin ja markkinoinnin tärkeimmistä resursseista. Leijonanosa myyjiesi ajasta kuluu tiedon etsimiseen asiakkuudenhallintajärjestelmästäsi, jolloin heillä on oltava käytössään oikeaa dataa.
Keskimäärin 20 % asiakkuudenhallintajärjestelmien tiedoista vanhenee vuosittain, jolloin tämä kulmakivi uhkaa rapautua. Päivittämättömän CRM:n vaikutukset näkyvät konkreettisesti esimerkiksi yrityksesi myynnin heikkenemisenä. Myyjäsi joutuvat käyttämään hyväkseen epäluotettavaa tietoa, joka johtaa vääriin myyntitoimenpiteisiin.
Kun teetät ilmaisen Asiakastiedon kuluttaja-asiakasrekisterin kuntotestin, saat selville asiakasrekisterisi tarvitsemat kehityskohteet ja varmistut seuraavista:
Testi antaa konkreettisen kuvan siitä, miksi asiakasrekisteriä kannattaa päivittää säännöllisesti. Monet yritykset ovat samalla havahtuneet päivittämättömän rekisterin tuottamiin suoriin ja välillisiin kustannuksiin.
Kuntotesti paljastaa käytännössä, mitkä asiakasrekisterisi tiedot ovat oikeita ja mitkä eivät. Se sopii kaikille yrityksille. Testin perusteella pystyt käyttämään asiakasrekisteriäsi tehokkaammin liiketoimintasi kasvattamiseen, etkä esimerkiksi tavoittele ihmisiä vääristä numeroista tai osoitteista.
Kuntotesti osoittaa asiakasrekisteristäsi: